Zum Inhalt springen

  1. Delgado-Ballester, Elena [VerfasserIn]; Fernandez-Sabiote, Estela [VerfasserIn]

    Brand stereotypes : on the relationships with gendered brand personality and agentic and communal values in fostering Consumer–Brand identification

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Journal of business research ; 177(2024) vom: Apr., Artikel-ID 114635, Seite 1-14

  2. Kang, Inwon [VerfasserIn]; Koo, Jakyung [VerfasserIn]; Han, Jeong Hugh [VerfasserIn]; Yoo, Sungjoon [VerfasserIn]

    Millennial consumers perceptions on luxury goods : capturing antecedents for brand resonance in the emerging market context

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of international consumer marketing ; 34(2022), 2, Seite 214-230

  3. Siahaan, Nur Halimah [VerfasserIn]; Nofta Martini, Aldini [VerfasserIn]; Halim, M. [VerfasserIn]

    The effect of cognitive and affective involvement on intention to use and word of mouth : the case of zoom users in Indonesia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of Indonesian economy & business ; 37(2022), 2 vom: Mai, Seite 136-161

  4. Sinnig, Julia [VerfasserIn] ; Burmann, Christoph [AkademischeR BetreuerIn]; Burmann, Christoph [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Halaszovich, Tilo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    ˜Theœ Role of Origin of Fame in Influencer Branding : a Comparative Analysis of German and Russian Consumers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen: Staats- und Universitätsbibliothek Bremen, 2019

  5. Ghorbanzadeh, Davood [VerfasserIn]; Saeednia, Hamidreza [VerfasserIn]; Rahehagh, Atena [VerfasserIn]

    Antecedents and consequences of brand passion among young smartphone consumers : evidence of Iran

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1712766, Seite 1-17

  6. Sato, Mikihiro [VerfasserIn]; Yoshida, Masayuki [VerfasserIn]; Doyle, Jason P. [VerfasserIn]; Choi, Wonjun [VerfasserIn]

    Consumer-brand identification and happiness in experiential consumption

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Psychology & marketing ; 40(2023), 8 vom: Aug., Seite 1579-1592

  7. Arachchi, H. A. Dimuthu Maduranga [VerfasserIn]; Weerasiri R. A. S. [VerfasserIn]; Mendis, Trevor [VerfasserIn]

    Impact of perceived corporate citizenship on purchase intention : across the fear of COVID-19 during the COVID-19 pandemic

    2022

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 3(2022), 1, Seite 38-59

  8. Vera, Jorge [VerfasserIn]; Alvarado-Herrera, Alejandro [VerfasserIn]; Currás-Pérez, Rafael [VerfasserIn]

    Do consumers really care about aspects of corporate social responsibility when developing attitudes toward a brand?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of global marketing ; 35(2022), 3, Seite 193-207

  9. Siahtiri, Vida [VerfasserIn]; O'Cass, Aron [VerfasserIn]; Nabi, Nazia [VerfasserIn]

    Unlocking consumer consideration set size formation for luxury services : a study of self-identification, brand status and anticipated emotions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: International journal of consumer studies ; 46(2022), 6 vom: Nov., Seite 2488-2502

  10. Kucharska, Wioleta [VerfasserIn]

    Consumer social network brand identification and personal branding. How do social network users choose among brand sites?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Gdańsk: Gdańsk University of Technology, Faculty of Management and Economics, 2016

  11. Larasati, Yohana [VerfasserIn]; Hananto, Arga [VerfasserIn]

    The Role of Value Congruity and Consumer Brand Identification toward Development of Brand Commitment and Positive Word of Mouth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2013