Zum Inhalt springen

  1. Anyanwu, Felicia Akujinma [VerfasserIn]; Ubi, Harrison Utum [VerfasserIn]; Ananwude, Amalachukwu Chijindu [VerfasserIn]

    Trust and Distrust Determinants of Mobile Banking Adoption in the Nigerian Banking Industry: A Study of First Bank Nigeria Limited

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2017

  2. Qalati, Sikandar Ali [VerfasserIn]; Vela, Esthela Galvan [VerfasserIn]; Dakhan, Wenyuan Li Sarfraz Ahmed [VerfasserIn]; Thuy, Truong Thi Hong [VerfasserIn]; Merani, Sajid Hussain [VerfasserIn]

    Effects of perceived service quality, website quality, and reputation on purchase intention: The mediating and moderating roles of trust and perceived risk in online shopping

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2021

  3. Lo, Lap Yan [VerfasserIn]; Li, Wang On [VerfasserIn]

    Encaged and Enraged : a Study of How Level of Aggression Relates to Perceived Crowdedness, Risk, and Boredom

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International journal of conflict and violence ; 17(2023), Seite 1-12

  4. Sukma, Erlangga Andi [VerfasserIn]; Nikmah, Farika [VerfasserIn]; Rahmawati, Rizka [VerfasserIn]; Ulya, Izzatul [VerfasserIn]

    Big Data Technology Acceptance Model (TAM) in Indonesian state-owned financial services and banking

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 12(2023), 7 vom: Okt., Seite 596-603

  5. Gangwani, Sanjeevni [VerfasserIn]; Mathur, Meenu [VerfasserIn]; Shahab, Sana [VerfasserIn]

    Influence of consumer perceptions of private label brands on store loyalty : evidence from Indian retailing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1751905, Seite 1-23

  6. Birbirsa, Zerihun Ayenew [VerfasserIn]; Teferi, Ethiopia [VerfasserIn]; Hailu, Tesfaye [VerfasserIn]

    Assessing the determinants for the adoption of e-banking services: The case of Dashen bank

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bucharest: Romanian Academy, National Institute of Economic Research (INCE), "Victor Slăvescu" Centre for Financial and Monetary Research, 2019

  7. Qalati, Sikandar Ali [VerfasserIn]; Vela, Esthela Galvan [VerfasserIn]; Dakhan, Wenyuan Li Sarfraz Ahmed [VerfasserIn]; Thuy, Truong Thi Hong [VerfasserIn]; Merani, Sajid Hussain [VerfasserIn]

    Effects of perceived service quality, website quality, and reputation on purchase intention : the mediating and moderating roles of trust and perceived risk in online shopping

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1869363, Seite 1-20

  8. Dawood, Hatim [VerfasserIn]; Liew, Chee Yoong [VerfasserIn]; Lau, Teck Chai [VerfasserIn]

    Mobile Perceived Trust Mediation on the Intention and Adoption of Fintech Innovations Using Mobile Technology : A Systematic Literature Review

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

  9. Robin, Robin [VerfasserIn]; Dandis, Ala' Omar [VerfasserIn]

    Business as usual through contact tracing app : what influences intention to download?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of marketing management ; 37(2021), 17/18, Seite 1903-1932

  10. Doan Thuy Thanh Thi [VerfasserIn]

    The effect of perceived risk and technology self-efficacy on online learning intention : an empirical study in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 8(2021), 10, Seite 385-393

  11. Agarwal, Shilpa [VerfasserIn]; Malik, Pryanka [VerfasserIn]; Gautam, Shalini [VerfasserIn]

    Analysis of customer satisfaction and the customer experience in digital payments : a meta-analysis review

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: The international journal of business science & applied management ; 18(2023), 1, Seite 1-17

  12. Khan, Waseem Ahmad [VerfasserIn]; Abideen, Zain Ul [VerfasserIn]

    Effects of behavioural intention on usage behaviour of digital wallet : the mediating role of perceived risk and moderating role of perceived service quality and perceived trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Future University in Egypt: Future Business Journal ; 9(2023), Artikel-ID 73, Seite 1-15