Zum Inhalt springen

  1. Qalati, Sikandar Ali [VerfasserIn]; Vela, Esthela Galvan [VerfasserIn]; Dakhan, Wenyuan Li Sarfraz Ahmed [VerfasserIn]; Thuy, Truong Thi Hong [VerfasserIn]; Merani, Sajid Hussain [VerfasserIn]

    Effects of perceived service quality, website quality, and reputation on purchase intention: The mediating and moderating roles of trust and perceived risk in online shopping

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2021

  2. Thanatorn Chuenyindee [VerfasserIn]; Torres, Robimarl B. [VerfasserIn]; Prasetyo, Yogi Tri [VerfasserIn]; Nadlifatin, Reny [VerfasserIn]; Persada, Satria Fadil [VerfasserIn]

    Determining factors affecting perceived quality among shoe manufacturing workers towards shoe quality: A structural equation modeling approach

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Basel: MDPI, 2022

  3. Qalati, Sikandar Ali [VerfasserIn]; Vela, Esthela Galvan [VerfasserIn]; Dakhan, Wenyuan Li Sarfraz Ahmed [VerfasserIn]; Thuy, Truong Thi Hong [VerfasserIn]; Merani, Sajid Hussain [VerfasserIn]

    Effects of perceived service quality, website quality, and reputation on purchase intention : the mediating and moderating roles of trust and perceived risk in online shopping

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1869363, Seite 1-20

  4. Solakis, Konstantinos [VerfasserIn]; Peña-Vinces, Jesús [VerfasserIn]; López-Bonilla, Jesús Manuel [VerfasserIn]

    Value co-creation and perceived value : a customer perspective in the hospitality context

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: European research on management and business economics ; 28(2022), 1 vom: Jan./Apr., Artikel-ID 100175, Seite 1-10

  5. Gangwani, Sanjeevni [VerfasserIn]; Mathur, Meenu [VerfasserIn]; Shahab, Sana [VerfasserIn]

    Influence of consumer perceptions of private label brands on store loyalty : evidence from Indian retailing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1751905, Seite 1-23

  6. Thanatorn Chuenyindee [VerfasserIn]; Torres, Robimarl B. [VerfasserIn]; Prasetyo, Yogi Tri [VerfasserIn]; Nadlifatin, Reny [VerfasserIn]; Persada, Satria Fadil [VerfasserIn]

    Determining factors affecting perceived quality among shoe manufacturing workers towards shoe quality : a structural equation modeling approach

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of open innovation ; 8(2022), 2 vom: Juni, Artikel-ID 82, Seite 1-17

  7. Agarwal, Shilpa [VerfasserIn]; Malik, Pryanka [VerfasserIn]; Gautam, Shalini [VerfasserIn]

    Analysis of customer satisfaction and the customer experience in digital payments : a meta-analysis review

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: The international journal of business science & applied management ; 18(2023), 1, Seite 1-17

  8. Wulandari, Ni Wayan Sri [VerfasserIn]; Sakti, Dwi Putra Buana [VerfasserIn]; Athar, Handry Sudiartha [VerfasserIn]

    The Effect of Country of Origin and Country of Manufacture on Perceived Quality and Purchase Intention on Toyota Cars in West Nusa Tenggara, Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

  9. Leidner, Jacob Justus [VerfasserIn] ; Lenz, Hansrudi [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Szczesny, Andrea [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Empirical Studies on Auditing in Germany and the U.S

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Würzburg: Universität Würzburg, 2017

  10. Gálvez-Ruiz, Pablo [VerfasserIn]; Calabuig, Ferran [VerfasserIn]; Grimaldi-Puyana, Moisés [VerfasserIn]; Huertas González-Serrano, María [VerfasserIn]; García-Fernández, Jerónimo [VerfasserIn]

    The effect of perceived quality and customer engagement on the loyalty of users of Spanish fitness centres = El efecto de la calidad percibida y el compromiso del cliente en la lealtad de los usuarios de centros de fitness españoles

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Academia ; 36(2023), 4, Seite 445-462

  11. Quynh Tran Xuan [VerfasserIn]; Hanh T.H. Truong [VerfasserIn]; Tri Vo Quang [VerfasserIn]

    The impacts of omnichannel retailing properties on customer experience and brand loyalty : a study in the banking sector

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 2, Artikel-ID 2244765, Seite 1-25

  12. Luc Phan Tan [VerfasserIn]; Le, Thu-Hang [VerfasserIn]

    The influence of perceived price and quality of delivery on online repeat purchase intention : the evidence from Vietnamese purchasers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 1, Artikel-ID 2173838, Seite 1-13