Zum Inhalt springen

  1. Garlick, Robert [Verfasser:in]

    Quality-quantity tradeoffs in pricing public secondary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Durham, NC: Economic Research Initiatives @ Duke (ERID), August 22, 2019

    Erschienen in: ERID working paper ; 290

  2. Bell, Neryvia Pillay [Verfasser:in]

    The impacts of unconditional cash transfers on schooling in adolescence and young adulthood : evidence from South Africa

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Pretoria: Economic Research and Statistics Department, South African Reserve Bank, June 2020

    Erschienen in: South African Reserve Bank working paper series ; 2020,5

  3. Whitelaw, Emma [Verfasser:in]; Branson, Nicola [Verfasser:in]; Leibbrandt, Murray V. [Verfasser:in]

    Social stratification and post-school funding thresholds : a dynamic approach to profiling the missing middle

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cape Town, South Africa: SALDRU, Southern Africa Labour and Development Research Unit, [2022]

    Erschienen in: Working paper series ; 288

  4. Kgalema, Victor [Verfasser:in]; Marock, Carmel [Verfasser:in]; Allais, Stephanie [Verfasser:in]

    The alignment of black economic empowerment and skills policies in South Africa : we measure what we count but … we only count what we measure!

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Johannesburg, South Africa]: Southern Centre for Inequality Studies, University of Witwatersrand, April 2021

    Erschienen in: SCIS working paper ; 24