Zum Inhalt springen

  1. Piopiunik, Marc [VerfasserIn]

    How does reducing the intensity of tracking affect student achievement? : evidence from German state reforms

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, July 2021

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9214

  2. Krause-Pilatus, Annabelle [VerfasserIn] ; Schüller, Simone [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Evidence and Persistence of Education Inequality in an Early-Tracking System : The German Case

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2014]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 8545

  3. Oosterbeek, Hessel [VerfasserIn]; ter Meulen, Simon [VerfasserIn]; Klaauw, Bas [VerfasserIn]

    Long-Term Effects of School-Starting-Age Rules

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 13751

  4. Grewenig, Elisabeth [VerfasserIn]

    School track decisions and teacher recommendations : evidence from German state reforms

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: ifo Institute - Leibniz Institute for Economic Research at the University of Munich, May 2021

    Erschienen in: Ifo Institut: Ifo working papers ; 353

  5. Groote, Olivier De [VerfasserIn]; Declercq, Koen [VerfasserIn]

    Tracking and specialization of high schools : heterogeneous effects of school choice - [Revised June 2020]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Toulouse]: Toulouse School of Economics, [2020]

    Erschienen in: Toulouse School of Economics: Working papers ; 958

  6. Bockerman, Petri [VerfasserIn] ; Haapanen, Mika [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Jepsen, Christopher [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Roulet, Alexandra [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    School Tracking and Mental Health

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 12733

  7. De Groote, Olivier [VerfasserIn]; Declercq, Koen [VerfasserIn]

    Tracking and specialization of high schools : does school choice matter?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Leuven: KU Leuven, Center for Economic Studies, Faculty of Economics and Business, [2016]

    Erschienen in: Katholieke Universiteit Leuven: Discussion paper series ; 2016,25

  8. Urquiola, Miguel S. [VerfasserIn]; Malamud, Ofer [VerfasserIn]; Mitrut, Andreea [VerfasserIn]; Pop-Eleches, Cristian [VerfasserIn]

    Self-, Peer-, and Teacher Perceptions Under School Tracking

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  9. Breidenbach, Philipp [VerfasserIn]; Hörnig, Lukas [VerfasserIn]; Schaffner, Sandra [VerfasserIn]

    The divergence of school track choices after Covid-19

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Essen, Germany: RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung, 2023

    Erschienen in: Ruhr economic papers ; 1032

  10. Federičová, Miroslava [VerfasserIn]

    The outflow of high-ability students from regular schools and its long-term impact on those left behind

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Prague: Charles University, Center for Economic Research and Graduate Education, November 2021

    Erschienen in: Centrum pro Ekonomický Výzkum a Postgradualní Vzdělávání: Working paper series ; 709

  11. Antonovics, Kate [VerfasserIn]; Black, Sandra E. [VerfasserIn]; Cullen, Julie Berry [VerfasserIn]; Meiselman, Akiva Yonah [VerfasserIn]

    Patterns, determinants, and consequences of ability tracking : evidence from Texas public schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, September 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 15528

  12. Zhao, Fang [VerfasserIn] ; Schnotz, Wolfgang [AkademischeR BetreuerIn]; Schnotz, Wolfgang [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Gaschler, Robert [AkademischeR BetreuerIn]; Gaschler, Robert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Reading strategies in multimedia learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Landau: Universität Koblenz-Landau, Campus Landau, 2015

  13. Duflo, Esther [VerfasserIn]; Dupas, Pascaline [VerfasserIn]; Kremer, Michael [VerfasserIn]

    Peer effects, teacher incentives, and the impact of tracking : evidence from a randomized evaluation in Kenya

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: Bureau for Research and Economic Analysis of Development, 2008

    Erschienen in: Bureau for Research and Economic Analysis of Development: BREAD working paper ; 193