Zum Inhalt springen

  1. Ahcar Olmos, Jaime [VerfasserIn] ; Rodríguez-Barco, David [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Relaciones Comerciales Entre Colombia Y La Unión Europea : Un Análisis De Los Índices De Ventaja Comparativa Revelada Y De Intensidad Importadora (Trade Relations between Colombia and the European Union: An Analysis of the Index of Revealed Comparative Advantage and Import Intensity)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: Documentos de Trabajo FCEA ; No. 32 (2017)

  2. Paula, Maristela F. de; Angelo, Humberto; Almeida, Alexandre N. de; Miguel, Eder P.; Vasconcelos, Pedro G. A.; Schwans, Ari; Facini, Marcio A.; Ribas, Ademir J. F.; Pompermeyer, Raquel S.

    The Revealed Comparative Advantage Index of Brazilian Natural Honey

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Canadian Center of Science and Education, 2017

    Erschienen in: Journal of Agricultural Science

  3. Banerjee, Suvajit; Hazra, Somnath; Khan, Muhammad Aamir; ul Husnain, Muhammad Iftikhar

    Investigating India’s pollution-intensive ‘dirty’ trade specialisation: analysis with ‘revealed symmetric comparative advantageindex

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2021

    Erschienen in: Environmental Science and Pollution Research

  4. Frija, Aymen; Dhehibi, Boubaker; Salah, Mohamed Ben; Aw-Hassan, Aden

    Competitive Advantage of GCC Date Palm Sector in the International Market: Market Shares, Revealed Comparative Advantages, and Trade Balance Indexes

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Canadian Center of Science and Education, 2017

    Erschienen in: International Journal of Marketing Studies