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Korn, Nathalie [VerfasserIn]; Björkman, Jesper [VerfasserIn]; Ek, Peter [VerfasserIn]; Pihlgren, Micael [VerfasserIn]; Mazraeh, Hanan [VerfasserIn]; Berggren, Benny [VerfasserIn]; Sörqvist, Patrik [VerfasserIn]The demand-what-you-want strategy to service recovery : achieving high customer satisfaction with low service failure compensation using anchoring and precision effectsOnline ansehenSchließen
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Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.2023
Erschienen in: Journal of service theory and practice ; 33(2023), 7, Seite 73-93
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Kron, Nathalie; Björkman, Jesper; Ek, Peter; Pihlgren, Micael; Mazraeh, Hanan; Berggren, Benny; Sörqvist, PatrikThe demand-what-you-want strategy to service recovery: achieving high customer satisfaction with low service failure compensation using anchoring and precision effectsOnline ansehenSchließen
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Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.Emerald, 2023
Erschienen in: Journal of Service Theory and Practice
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Melander, A.; Olsson, J.; Lindberg, G.; Salzman, A.; Howard, T.; Stang, P.; Lydick, E.; Emslie-Smith, A.; Boyle, D. I. R.; Evans, J. M. M.; Macdonald, T. M.; Bain, J.; Sullivan, F.; Juhl, C.; Pørksen, N.; Sturis, J.; Hollingdal, M.; Pincus, S.; Veldhuis, J.; Dejgaard, A.; Schmitz, O.; Kristensen, J. S.; Frandsen, K. B.; Bayer, Th.; [...]35th Annual Meeting of the European Association for the Study of Diabetes : Brussels, Belgium, 28 September–2 October 1999 : Brussels, Belgium, 28 September–2 October 1999Online ansehenSchließen
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Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.Springer Science and Business Media LLC, 1999
Erschienen in: Diabetologia