Zum Inhalt springen

  1. Korn, Nathalie [VerfasserIn]; Björkman, Jesper [VerfasserIn]; Ek, Peter [VerfasserIn]; Pihlgren, Micael [VerfasserIn]; Mazraeh, Hanan [VerfasserIn]; Berggren, Benny [VerfasserIn]; Sörqvist, Patrik [VerfasserIn]

    The demand-what-you-want strategy to service recovery : achieving high customer satisfaction with low service failure compensation using anchoring and precision effects

    2023

    Erschienen in: Journal of service theory and practice ; 33(2023), 7, Seite 73-93

  2. Kron, Nathalie; Björkman, Jesper; Ek, Peter; Pihlgren, Micael; Mazraeh, Hanan; Berggren, Benny; Sörqvist, Patrik

    The demand-what-you-want strategy to service recovery: achieving high customer satisfaction with low service failure compensation using anchoring and precision effects

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2023

    Erschienen in: Journal of Service Theory and Practice

  3. Melander, A.; Olsson, J.; Lindberg, G.; Salzman, A.; Howard, T.; Stang, P.; Lydick, E.; Emslie-Smith, A.; Boyle, D. I. R.; Evans, J. M. M.; Macdonald, T. M.; Bain, J.; Sullivan, F.; Juhl, C.; Pørksen, N.; Sturis, J.; Hollingdal, M.; Pincus, S.; Veldhuis, J.; Dejgaard, A.; Schmitz, O.; Kristensen, J. S.; Frandsen, K. B.; Bayer, Th.; [...]

    35th Annual Meeting of the European Association for the Study of Diabetes : Brussels, Belgium, 28 September–2 October 1999 : Brussels, Belgium, 28 September–2 October 1999

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 1999

    Erschienen in: Diabetologia