Zum Inhalt springen

  1. Tug, Timur [VerfasserIn]; Duda, Julia C. [VerfasserIn]; Menssen, Max [VerfasserIn]; Bruce, Shannon Wilson [VerfasserIn]; Bringezu, Frank [VerfasserIn]; Dammann, Martina [VerfasserIn]; Frötschl, Roland [VerfasserIn]; Harm, Volker [VerfasserIn]; Ickstadt, Katja [VerfasserIn]; Igl, Bernd-Wolfgang [VerfasserIn]; Jarzombek, Marco [VerfasserIn]; Kellner, Rupert [VerfasserIn]; Lott, Jasmin [VerfasserIn]; Pfuhler, Stefan [VerfasserIn]; Plappert-Helbig, Ulla [VerfasserIn]; Rahnenführer, Jörg [VerfasserIn]; Schulz, Markus [VerfasserIn]; Vaas, Lea [VerfasserIn]; Vasquez, Marie [VerfasserIn]; Ziegler, Verena [VerfasserIn]; Ziemann, Christina [VerfasserIn]

    In vivo alkaline comet assay: Statistical considerations on historical negative and positive control data - [published Version]

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Amsterdam [u.a.] : Elsevier, 2024

    Erschienen in: Regulatory Toxicology and Pharmacology 148 (2024) ; Regulatory Toxicology and Pharmacology

  2. Amir, Ofra; Doshi-Velez, Finale; Sarne, David

    Summarizing agent strategies

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2019

    Erschienen in: Autonomous Agents and Multi-Agent Systems

  3. Mursidah, Siti; Susilo, Herawati; Corebima, Aloysius Duran

    Hubungan antara Keterampilan Berpikir Kritis dan Keterampilan Berkomunikasi dengan Retensi Siswa dalam Pembelajaran Biologi melalui Strategi Pembelajaran Reading Practicing Questioning Summarizing and Sharing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    State University of Malang (UM), 2019

    Erschienen in: Jurnal Pendidikan: Teori, Penelitian, dan Pengembangan

  4. Xu, Wei; Carifio, James; Dagostino, Lorraine

    Validating a Research-Based Monograph for Teaching Post-Secondary EFL Reading Teachers the Meta-Cognitive Aspects of How to Teach Summarizing Strategies for Expository Text: Phase II of a Harvard Business School Type Case Study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Scientific Research Publishing, Inc., 2013

    Erschienen in: Creative Education