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  1. Raval, Devesh [VerfasserIn]

    Which communities complain to policymakers? : evidence from consumer sentinel

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    Washington, DC: Bureau of Economics, Federal Trade Commission, July 2018

    Erschienen in: USA: Working papers ; 336

  2. EIB Group

    Complaints mechanism : annual report ...

    Zeitschriften / Zeitungen / Schriftenreihen

    Luxembourg: European Investment Bank, [2019]- / 2018-

  3. DIN-Normenausschuss Qualitätsmanagement, Statistik und Zertifizierungsgrundlagen (NQSZ), Quality Management, Statistics and Certification Standards Committee, DIN Deutsches Institut für Normung e. V., DIN German Institute for Standardization

    DIN ISO 10003 : Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen (ISO 10003:2018) - [2019-07-00]

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    Berlin, Wien, Zürich: Beuth Verlag, 2019

    Erschienen in: DIN-Regelwerk- Deutsche Normen

  4. ISO/TC 176 Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung, ISO/TC 176 Quality management and quality assurance, ISO/TC 176 Management et assurance de la qualité, ISO Internationale Organisation für Normung, ISO International Organization for Standardization, ISO Organisation Internationale de Normalisation

    ISO 10003 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations - [2018-07-00]

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    Geneve: International Organization for Standardization, 2018

    Erschienen in: ISO-Regelwerk- ISO-Normen