Zum Inhalt springen

  1. Prabarini, Devina Dalilati [VerfasserIn]; Sumiati [VerfasserIn]; Setiawan, Margono [VerfasserIn]

    Product quality, reference group, convenience and its effect on the repurchase intentions of Janji Jiwa brand coffee : a mediating role of satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 11(2022), 8 vom: Nov., Seite 92-101

  2. Dalilati Prabarini, Devina; Sumiati; Setiawan, Margono

    Product quality, reference group, convenience and its effect on the repurchase intentions of Janji Jiwa brand coffee : A mediating role of satisfaction : A mediating role of satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET, 2022

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science (2147- 4478)