Zum Inhalt springen

  1. du Toit, Adri [VerfasserIn]; Petersen, Neal [VerfasserIn]; de Beer, Josef [VerfasserIn]; Mentz, Elsa [VerfasserIn]; Bunt, Byron J [VerfasserIn]; White, Lounell [VerfasserIn]; Kruger, Corné CG [VerfasserIn]; Mdakane, Marry [VerfasserIn]; Lubbe, Anitia [VerfasserIn]; Chahine, Iman C [VerfasserIn]; Awad, Awad [VerfasserIn]; Pool, Jessica [VerfasserIn]; Heymans, Yolande [VerfasserIn]; Koch, Rhea [VerfasserIn]; Mokwatsi, Gontse [VerfasserIn]; Balfour, Robert J [VerfasserIn] ; Petersen, Neal [HerausgeberIn]; du Toit, Adri [HerausgeberIn]; Balfour, Robert J. [HerausgeberIn]; Mentz, Elsa [HerausgeberIn]

    Innovative curriculum design : Bridging the theory–practice divide in work-integrated learning to foster Self-Directed Learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cape Town: AOSIS, 2023

    Erschienen in: NWU Self-Directed Learning Series

  2. Bone, Alison [VerfasserIn] ; Maharg, Paul [HerausgeberIn]

    Critical Perspectives on the Scholarship of Assessment and Learning in Law : Volume 1: England

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: ANU Press, 2019

  3. Bartolini, Stefano [VerfasserIn]; O'Connor, Kelsey J. [VerfasserIn]

    Effects of teaching practices on life satisfaction and test scores : evidence from the Program for International Student Assessment (PISA)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Essen: Global Labor Organization (GLO), 2022

    Erschienen in: GLO discussion paper ; 1009

  4. Flavian, Heidi [VerfasserIn]

    Mediation and thinking development in schools : theories and practices for education : theories and practices for educators

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bingley, U.K: Emerald Publishing Limited, 2019

    Erschienen in: Emerald Insight. Social Sciences- Emerald points

  5. Bartolini, Stefano [VerfasserIn]; O’Connor, Kelsey J. [VerfasserIn]

    Effects of teaching practices on life satisfaction and test scores: evidence from the Program for International Student Assessment (PISA)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Essen: Global Labor Organization (GLO), 2022

  6. Wahlström, Ninni [HerausgeberIn]

    Equity, Teaching Practice and the Curriculum : Exploring Differences in Access to Knowledge

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Taylor & Francis, 2022

    Erschienen in: Routledge Research in Education

  7. Wahlström, Ninni [VerfasserIn]

    Equity, Teaching Practice and the Curriculum : Exploring Differences in Access to Knowledge

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Taylor & Francis, 2022

  8. McDool, Emily [VerfasserIn]

    Class setting and children's non-cognitive outcomes

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Sheffield: The University of Sheffield, Department of Economics, [2018]

    Erschienen in: University of Sheffield: Sheffield economic research paper series ; 2018008

  9. Kullberg, Angelika [VerfasserIn]; Ingerman, Åke [VerfasserIn]; Marton, Ference [VerfasserIn]

    Planning and Analyzing Teaching : Using the Variation Theory of Learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Oxford: Taylor & Francis, 2024

    Erschienen in: WALS-Routledge Lesson Study Series

  10. Clipa, Otilia [HerausgeberIn]

    Challenges in Education – Policies, Practice and Research

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bern: Peter Lang International Academic Publishers, 2021

    Erschienen in: Erziehungskonzeptionen und Praxis / Educational Concepts and Practice