Zum Inhalt springen

  1. Cherukur, Ram Babu [VerfasserIn]; Ruby, Sandhya [VerfasserIn]

    Study on electronic banking towards customer satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Contemporary Issues in Business and Government ; 26(2020), 2 vom: Sommer/Herbst, Seite 937-943

  2. Ismail, Azman [VerfasserIn]; Ahmad Azan Ridzuan [VerfasserIn]; Nur Ilyani Ranlan Rose [VerfasserIn]; Muhammad Madi Bin Abdullah [VerfasserIn]; Muhammad Sabbir Rahman [VerfasserIn]; Francis, Sebastian K. [VerfasserIn]

    Examining the relationship between service quality and customer satisfaction: A factor specific approach

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Barcelona: OmniaScience, 2013

  3. Sao, Ameet [VerfasserIn]; Kumar, Amit [VerfasserIn]; Bapat, Gautam [VerfasserIn]; Khan, Mohd Suhail [VerfasserIn]; Singh, Sakshee [VerfasserIn]

    Analysing customer loyalty, customer satisfaction and service quality at dlf mall of india

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Marketing i menedžment innovacij ; 14(2023), 1, Seite 146-157

  4. Abror, Abror [VerfasserIn]; Patrisia, Dina [VerfasserIn]; Engriani, Yunita [VerfasserIn]; Noor, Nazirul Mubin Bin Mohd [VerfasserIn]; Omar, Maznah Wan [VerfasserIn]; Hafizh, Muhd. Al [VerfasserIn]; Gaffar, Vanessa [VerfasserIn]; Linda, Muthia Roza [VerfasserIn]

    Antecedents of customer value co-creation in Islamic banking: The role of religiosity, perceived value and behavioral factors

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2023

  5. Siripipattanakul, Sutithep [VerfasserIn]; Siripipatthanakul, Supaprawat [VerfasserIn]; Limna, Pongsakorn [VerfasserIn]; Auttawechasakoon, Pichakoon [VerfasserIn]

    Determinants of Hotels' Customer Loyalty during the COVID-19 Pandemic in Thailand

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

  6. Moosa, Riyad [VerfasserIn]; Kashiramka, Smita [VerfasserIn]

    Objectives of Islamic banking, customer satisfaction and customer loyalty : empirical evidence from South Africa

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of Islamic marketing ; 14(2023), 9, Seite 2188-2206

  7. Ho, Shirie Pui Shan [VerfasserIn]; Wong, Amy [VerfasserIn]

    The role of customer personality in premium banking services

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of financial services marketing ; 28(2023), 2 vom: Juni, Seite 285-305

  8. Usman, Osly [VerfasserIn]; Hikmah, Nur [VerfasserIn]

    The Influence Of Quality Of Service, Price, And Customer Satisfaction On Customer Loyalty (Case Study On Office Administration Study Program, State University Of Jakarta)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  9. Supriyanto, Achmad [VerfasserIn]; Wiyono, Bambang Budi [VerfasserIn]; Burhanuddin, Burhanuddin [VerfasserIn]

    Effects of service quality and customer satisfaction on loyalty of bank customers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1937847, Seite 1-17

  10. Muhammad, Fadhil [VerfasserIn]; Rozi, Fatkhur [VerfasserIn]; Supriyanto, Achmad Sani [VerfasserIn]

    The influence of membership program on customer loyalty mediated by customer satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 10(2021), 6 vom: Sept., Seite 34-41

  11. Littlechild, Stephen C. [VerfasserIn]

    An overall customer satisfaction score for GB energy suppliers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge: University of Cambridge, Faculty of Economics, [2020]

    Erschienen in: University of Cambridge: EPRG working paper ; 2020,27 - Cambridge working papers in economics ; 2020,90