Zum Inhalt springen

  1. Tang, Ya-Yun; Tsaur, Sheng-Hshiung

    Supervisory support climate and service-oriented organizational citizenship behavior in hospitality : The role of positive group affective tone : The role of positive group affective tone

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2016

    Erschienen in: International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28 (2016) 10, Seite 2331-2349

  2. Chi, Nai-Wen; Huang, Jia-Chi

    Mechanisms Linking Transformational Leadership and Team Performance : The Mediating Roles of Team Goal Orientation and Group Affective Tone : The Mediating Roles of Team Goal Orientation and Group Affective Tone

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2014

    Erschienen in: Group & Organization Management, 39 (2014) 3, Seite 300-325

  3. CHI, NAI-WEN; CHUNG, YEN-YI; TSAI, WEI-CHI

    How Do Happy Leaders Enhance Team Success? The Mediating Roles of Transformational Leadership, Group Affective Tone, and Team Processes1 : TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND TEAM PROCESSES : TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND TEAM PROCESSES

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 2011

    Erschienen in: Journal of Applied Social Psychology, 41 (2011) 6, Seite 1421-1454

  4. Chi, Nai-Wen

    Research on Emotion in Organizations: Is Support Always Good? Exploring whether Supervisory Support Enhances or Attenuates the Beneficial Effect of Positive Group Affective Tone on Team and Individual Creativity

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Publishing Limited, 2019

    Erschienen in: Research on Emotion in Organizations (2019), Seite 133-157