Zum Inhalt springen

  1. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    The effects of ethnomathematics education on student outcomes : the JADENKÄ program in the Ngäbe-Buglé Comarca, Panama

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, April 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1290

  2. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    The effects of ethnomathematics education on student outcomes: The JADENKÄ program in the Ngäbe-Buglé Comarca, Panama

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  3. Huertas-Abril, Cristina A. [HerausgeberIn]; Gomez-Parra, M. Elena [HerausgeberIn]

    Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA): IGI Global, 2018

  4. Guerrero, Gabriela [VerfasserIn] ; Benavides, Martín [HerausgeberIn]; Neira, Paul [HerausgeberIn] GRADE Group for the Analysis of Development

    Del dicho al hecho hay mucho trecho: un análisis de la implementación de la Política Nacional de Educación Bilingüe Intercultural en Puno, Peru

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Lima, 2010

    Erschienen in: Cambio y continuidad en la escuela peruana: una mirada institucional a la implementación de programas, procesos y proyectos educativos

  5. Crutchfield, John [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Schewe, Manfred [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Going Performative in Intercultural Education : International Contexts, Theoretical Perspectives and Models of Practice

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, 2017

    Erschienen in: Languages for Intercultural Communication and Education

  6. García, Ofelia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Otcu, Bahar [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zakharia, Zeena [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Bilingual Community Education and Multilingualism : Beyond Heritage Languages in a Global City

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, 2012

    Erschienen in: Bilingual Education & Bilingualism

  7. Valiente Catter, Teresa [VerfasserIn]

    Experiencia(s) extrema(s) andina(s). Rumita, yakuta, allpata ima qachachiyaspam purin. ¡Lliwta! = Extreme Andean Experiences. Rumita, yakuta, allpata ima qachachiyaspam purin. ¡Lliwta!

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: Indiana ; Vol. 36, Núm. 1 (2019); 109-140

  8. Romá, María Celeste; Facultad de Ciencias HumanasUniversidad Nacional de San Luis [VerfasserIn]

    Educación Intercultural Bilingüe (EIB) y Políticas Públicas. La EIB en los “Marcos de Planificación para Pueblos Indígenas” de Programas con financiamiento externo Bilingual Intercultural Education (BIE) and Public Policies. The BIE in the “Planning F

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: Dpto. Educación / FCH / UNSL, 2019-10-06

    Erschienen in: http://fchportaldigital.unsl.edu.ar/index.php/ARGO/article/view/173/85

  9. Aitken, Joan E. [HerausgeberIn] ; IGI Global

    Cases on communication technology for second language acquisition and cultural learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Ave., Hershey, PA, 17033): IGI Global, 2014

  10. Taylor, Solange B. [VerfasserIn]

    Intercultural and bilingual education in Bolivia: The challenge of ethnic diversity and national identity

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    La Paz: Universidad Católica Boliviana, Instituto de Investigaciones Socio-Económicas (IISEC), 2003