Zum Inhalt springen

  1. Angrist, Noam [VerfasserIn]; Evans, David K. [VerfasserIn]; Filmer, Deon [VerfasserIn]; Glennerster, Rachel [VerfasserIn]; Rogers, F. Halsey [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    How to Improve Education Outcomes Most Efficiently? A Comparison of 150 Interventions Using the New Learning-Adjusted Years of Schooling Metric

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2020

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9450

  2. Akmal, Maryam [VerfasserIn]; Azevedo, João Pedro [VerfasserIn]; Cloutier, Marie-Helene [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; Wong, Yi Ning [VerfasserIn]

    Learning Losses during COVID-19 : Global Estimates of an Invisible and Unequal Crisis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2022

    Erschienen in: Policy Research Working Papers ; 10218

  3. Azevedo, Joao Pedro [VerfasserIn] ; Akmal, Maryam [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Cloutier, Marie-Helene [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Wong, Yi Ning [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Learning Losses during COVID-19 : Global Estimates of an Invisible and Unequal Crisis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2022

  4. Angrist, Noam [VerfasserIn]; Filmer, Deon [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    Learning-Adjusted Years of Schooling : Defining A New Macro Measure of Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2018

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 8591

  5. Filmer, Deon [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Angrist, Noam [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sabarwal, Shwetlena [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Learning-Adjusted Years of Schooling (LAYS) : Defining a New Macro Measure of Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 8591

  6. Angrist, Noam [VerfasserIn]; Evans, David K. [VerfasserIn]; Filmer, Deon [VerfasserIn]; Glennerster, Rachel [VerfasserIn]; Rogers, F. Halsey [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    How to improve education outcomes most efficiently? : a comparison of 150 interventions using the new learning-adjusted years of schooling metric

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC, USA]: World Bank Group, Education Global Practice & Development Research Group, October 2020

    Erschienen in: Policy research working paper ; 9450

  7. Filmer, Deon [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; Angrist, Noam [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    Learning-adjusted Years of Schooling (LAYS) : defining a new macro measure of education : background paper to the 2019 World Development Report

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C.: World Bank Group, Human Development Practice Group, Development Research Group, Education Global Practice, September 2018

    Erschienen in: Policy research working paper ; 8591

  8. Angrist, Noam [VerfasserIn]; Evans, David K. [VerfasserIn]; Filmer, Deon [VerfasserIn]; Glennerster, Rachel [VerfasserIn]; Rogers, F. Halsey [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    How to improve education outcomes most efficiently? : a comparison of 150 interventions using the new learning-adjusted years of schooling metric

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Center for Global Development, [2020]

    Erschienen in: Center for Global Development: Working paper ; 558