Zum Inhalt springen

  1. Duflo, Esther [VerfasserIn]; Dupas, Pascaline [VerfasserIn]; Kremer, Michael [VerfasserIn]

    Peer effects, teacher incentives, and the impact of tracking : evidence from a randomized evaluation in Kenya

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: Bureau for Research and Economic Analysis of Development, 2008

    Erschienen in: Bureau for Research and Economic Analysis of Development: BREAD working paper ; 193

  2. Busso, Matias [VerfasserIn]; Frisancho Robles, Verónica [VerfasserIn]

    Ability grouping and student performance : experimental evidence from middle schools in Mexico

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, January 2023

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1434

  3. Eisner, Manuel [VerfasserIn]; Ribeaud, Denis [VerfasserIn]; Sorrenti, Giuseppe [VerfasserIn]; Zölitz, Ulf [VerfasserIn]

    The causal impact of socio-emotional skills training on educational success

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zurich, Switzerland: URPP Equality of Opportunity, University of Zurich, [2023]

    Erschienen in: URPP Equality of Opportunity discussion paper series ; 36

  4. Osikominu, Aderonke [VerfasserIn]; Pfeifer, Gregor [VerfasserIn]; Strohmaier, Kristina [VerfasserIn]

    The effects of free secondary school track choice: a disaggregated synthetic control approach

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, January 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14033

  5. Osikominu, Aderonke [VerfasserIn]; Pfeifer, Gregor [VerfasserIn]; Strohmaier, Kristina [VerfasserIn]

    The effects of free secondary school track choice : a disaggregated synthetic control approach

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, February 2021

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 8879

  6. Bach, Maximilian [VerfasserIn]

    Heterogeneous responses to school track choice : evidence from the repeal of binding track recommendations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Mannheim, Germany: ZEW - Leibniz Centre for European Economic Research, [2021]

    Erschienen in: Discussion paper ; 2021,104

  7. Machin, Stephen [VerfasserIn]; McNally, Sandra [VerfasserIn]; Terrier, Camille [VerfasserIn]; Ventura, Guglielmo [VerfasserIn]

    Closing the Gap between Vocational and General Education? Evidence from University Technical Colleges in England

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn: Institute of Labor Economics (IZA), 2020

  8. Machin, Steve [VerfasserIn]; McNally, Sandra [VerfasserIn]; Terrier, Camille [VerfasserIn]; Ventura, Guglielmo [VerfasserIn]

    Closing the Gap between Vocational and General Education? Evidence from University Technical Colleges in England

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich: Center for Economic Studies and Ifo Institute (CESifo), 2020

  9. Fischer, Martin [VerfasserIn]; Gerdtham, Ulf-G. [VerfasserIn]; Heckley, Gawain [VerfasserIn]; Karlsson, Martin [VerfasserIn]; Kjellsson, Gustav [VerfasserIn]; Nilsson, Therese [VerfasserIn]

    Education and health: Long-run effects of peers, tracking and years

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Stockholm: Research Institute of Industrial Economics (IFN), 2019

  10. Fischer, Martin [VerfasserIn]; Ulf-Göram Gerdtham, [VerfasserIn]; Heckley, Gawain [VerfasserIn]; Karlsson, Martin [VerfasserIn]; Kjellsson, Gustav [VerfasserIn]; Nilsson, Therese [VerfasserIn]

    Education and Health: Long-run Effects of Peers, Tracking and Years

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Essen: University of Duisburg-Essen, CINCH - Health Economics Research Center, 2019