Zum Inhalt springen

  1. Ajwad, Mohamed Ihsan [VerfasserIn]; AlAnsari, Ebtesam [VerfasserIn]; AlHumaidan, Lama [VerfasserIn]; Alrashidi, Faleh M F E [VerfasserIn]; Bilo, Simon [VerfasserIn]

    School Is Closed : Simulating the Long-Term Impact of the COVID-19 Pandemic-Related School Disruptions in Kuwait

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2022

  2. Koczan, Zsoka [VerfasserIn]

    Lasting scars : the long term effects of school closures on earnings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London, United Kingdom]: European Bank for Reconstruction and Development, March 2023

    Erschienen in: European Bank for Reconstruction and Development: Working papers ; 278

  3. Borbely, Daniel [VerfasserIn]; Gehrsitz, Markus [VerfasserIn]; McIntyre, Stuart [VerfasserIn]; Rossi, Gennaro [VerfasserIn]

    Permanent school closures and crime : evidence from Scotland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, October 2023

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16523

  4. Danzer, Natalia [VerfasserIn]; Garcia-Torres, Sebastian [VerfasserIn]; Steinhardt, Max Friedrich [VerfasserIn]; Stella, Luca [VerfasserIn]

    Women in Political Power and School Closure During COVID Times

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15975

  5. Cai, Xiqian [VerfasserIn]; Fu, Jingcheng [VerfasserIn]; Lu, Yi [VerfasserIn]; Tang, Xiangming [VerfasserIn]; Zhong, Songfa [VerfasserIn]

    Assessing Inequality in the School Closure Response to COVID-19

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  6. Godøy, Anna [VerfasserIn]; Grøtting, Maja Weemes [VerfasserIn]; Hart, Rannveig Kaldager [VerfasserIn]

    Reopening schools in a context of low COVID-19 contagion : consequences for teachers, students and their parents

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of population economics ; 35(2022), 3 vom: Juli, Seite 935-961

  7. Cai, Xiqian [VerfasserIn]; Fu, Jingcheng [VerfasserIn]; Lu, Yi [VerfasserIn]; Tang, Xiangming [VerfasserIn]; Zhong, Songfa [VerfasserIn]

    Assessing Inequality in the School Closure Response to COVID-19

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2020

  8. Clarke, Damian [VerfasserIn]; Larroulet, Pilar [VerfasserIn]; Pailañir, Daniel [VerfasserIn]; Quintana, Daniela [VerfasserIn]

    Schools as Safety Nets : Break-Downs and Recovery in Reporting of Violence Against Children

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15859

  9. Bayrakdar, Sait [VerfasserIn]; Guveli, Ayse [VerfasserIn]

    Inequalities in home learning and schools' provision of distance teaching during school closure of COVID-19 lockdown in the UK

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Colchester: University of Essex, Institute for Social and Economic Research (ISER), 2020

  10. Huebener, Mathias [VerfasserIn]; Siegel, Nico A. [VerfasserIn]; Spieß, C. Katharina [VerfasserIn]; Wagner, Gert G. [VerfasserIn]; Waights, Sevrin [VerfasserIn]

    Parental well-being in times of Covid-19 in Germany

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Centre for Economic Performance, London School of Economics and Political Science, [2020]

    Erschienen in: Centre for Economic Performance: Discussion paper ; 1713

  11. Juarez, Laura [VerfasserIn]; Villaseñor, Paula [VerfasserIn]

    Effects of the COVID-19 pandemic on the labor market outcomes of women with children in Mexico

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Economia ; 23(2024), 1, Seite 30-49

  12. Maddawin, Angelica [VerfasserIn]; Morgan, Peter J. [VerfasserIn]; Park, Albert [VerfasserIn]; Suryadarma, Daniel [VerfasserIn]; Trinh Quang Long [VerfasserIn]; Vandenberg, Paul [VerfasserIn]

    Learning disruptions during the COVID-19 pandemic : evidence from household surveys in Southeast Asia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Tokyo, Japan: Asian Development Bank Institute, [2024]

    Erschienen in: Asian Development Bank Institute: Working papers ; 1442

  13. Huebener, Mathias [VerfasserIn]; Waights, Sevrin [VerfasserIn]; Spieß, C. Katharina [VerfasserIn]

    Well-being throughout the COVID-19 pandemic in Germany : gendered effects of daycare and school closures

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, April 2024

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16907