Zum Inhalt springen

  1. Moussis, Nicolas [VerfasserIn]

    Access to social Europe - [5. ed.]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Rixensart [Belgium]: European Study Service, 2007

  2. Ashraf, Anik [VerfasserIn]; Lyons, Elizabeth [VerfasserIn]

    Complementing business training with access to finance : evidence from SMEs in Kenya

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, August 2023

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 10612

  3. Ashraf, Anik [VerfasserIn]; Lyons, Elizabeth [VerfasserIn]

    Complementing business training with access to finance : evidence from SMEs in Kenya

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [München]: Collaborative Research Center Transregio 190, [2023]

    Erschienen in: Discussion paper ; 416

  4. Lerner, Matt [VerfasserIn]; Mulas, Victor [VerfasserIn]; Qian, Kathy [VerfasserIn]

    Supporting Entrepreneurs at the Local Level : The Effect of Accelerators and Mentors on Early-Stage Firms

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2018

    Erschienen in: Finance, Competitiveness and Innovation in Focus

  5. Michaelis, Christian [VerfasserIn]; Busse, Robin [VerfasserIn]

    Regional disparities in the training market: Opportunities for adolescents to obtain a company-based training place depending on regional training market conditions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen: European Research Network in Vocational Education and Training (VETNET), European Educational Research Association, 2021

  6. Beteille, Tara [VerfasserIn] ; Evans, David K. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Successful Teachers, Successful StudentsWorld Bank Policy Approach to Teachers : Recruiting and Supporting Society's Most Crucial Profession

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2021

    Erschienen in: Other Education Study

  7. Beicht, Ursula [VerfasserIn]; Walden, Günter [VerfasserIn]

    Transition to company-based vocational training in Germany by young people from a migrant background: The influence of region of origin and generation status

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bremen: European Research Network in Vocational Education and Training (VETNET), European Educational Research Association, 2019

  8. Ashraf, Anik [VerfasserIn]; Lyons, Elizabeth [VerfasserIn]

    Complementing Business Training with Access to Finance: Evidence from SMEs in Kenya

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    München und Berlin: Ludwig-Maximilians-Universität München und Humboldt-Universität zu Berlin, Collaborative Research Center Transregio 190 - Rationality and Competition, 2023

  9. Kassa, Erstu Tarko [VerfasserIn]; Mirete, Tilahun Getnet [VerfasserIn]

    Exploring factors that determine the innovation of micro and small enterprises : the role of entrepreneurial attitude towards innovation in Woldia, Ethiopia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of innovation and entrepreneurship ; 11(2022), Artikel-ID 26, Seite 1-16

  10. Koenig, Simon [VerfasserIn]; Kroeger, Alan [VerfasserIn]; Streck, Charlotte [VerfasserIn]; Thomson, Ashley [VerfasserIn]

    Forest- and Climate-Smart Cocoa in Côte d’Ivoire and Ghana : Aligning Stakeholders to Support Smallholders in Deforestation-Free Cocoa

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2017

  11. Abdul-Hamid, Husein [VerfasserIn]; Mayrhofer, Diana [VerfasserIn]; Saraogi, Namrata [VerfasserIn]

    Republic of Haiti Education Management Information Systems : SABER Country Report 2017

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2017

    Erschienen in: Systems Approach for Better Education Results

  12. Logie, Carmen H. [VerfasserIn]; Okumu, Moses [VerfasserIn]; Abela, Heather [VerfasserIn]; Wilson, David [VerfasserIn]; Narasimhan, Manjulaa [VerfasserIn]

    Sexual and Reproductive Health Mobile Apps : Results from a Cross-sectional Values and Preferences Survey to Inform World Health Organization Normative Guidance on Self-care Interventions

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Taylor and Francis

  13. Michaelis, Christian [VerfasserIn]; Busse, Robin [VerfasserIn]

    Regional disparities in the training market : opportunities for adolescents to obtain a company-based training place depending on regional training market conditions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: International journal for research in vocational education and training ; 8(2021), 1 vom: Apr., Seite 87-114