Zum Inhalt springen

  1. Filmer, Deon [VerfasserIn] ; World Bank

    If you build it, will they come? : school availability and school enrollment in 21 poor countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, D.C]: World Bank, [2004] ; Online-Ausg.

    Erschienen in: Policy research working paper ; 3340

  2. Urquiola, Urquiola Soux [VerfasserIn] ; World Bank Development Research Group Public Services for Human Development

    Identifying class size effects in developing countries : evidence from rural schools in Bolivia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: World Bank, Development Research Group, Public Services for Human Development Team, [2001] ; Online-Ausg.

    Erschienen in: Policy research working paper ; 2711

  3. Leuven, Edwin [VerfasserIn] ; Rønning, Marte [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Classroom Grade Composition and Pupil Achievement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 5922

  4. Datta, Sandip [VerfasserIn]; Kingdon, Geeta Gandhi [VerfasserIn]

    Class size and learning: has India spent too much on reducing class size?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, March 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14230

  5. Fredriksen, Birger [VerfasserIn]; Brar, Sukhdeep [VerfasserIn]; Trucano, Michael [VerfasserIn] ; Weltbank

    Getting textbooks to every child in Sub-Saharan Africa : strategies for addressing the high cost and low availability problem

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank Group, 2015

    Erschienen in: Directions in Development

  6. Barbetta, Gian Paolo [VerfasserIn]; Chuard, Patrick [VerfasserIn]; Sorrenti, Giuseppe [VerfasserIn]; Turati, Gilberto [VerfasserIn]

    Good or bad? Short- versus long-term effects of multigrading on child achievement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Amsterdam, The Netherlands: Tinbergen Institute, [2022]

    Erschienen in: Tinbergen Institute: Discussion paper ; 2022,25