Zum Inhalt springen

  1. Erdmann, Melinda [VerfasserIn]; Pietrzyk, Irena Magdalena [VerfasserIn]; Schneider, Juliana [VerfasserIn]; Helbig, Marcel [VerfasserIn]; Jacob, Marita [VerfasserIn]; Allmendinger, Jutta [VerfasserIn]

    Educational inequality after high school graduation - there is a way to change that: An inquiry into the effectiveness of an intensive counseling program 1.5 years after high school graduation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2022

  2. Erdmann, Melinda [VerfasserIn]; Pietrzyk, Irena Magdalena [VerfasserIn]; Schneider, Juliana [VerfasserIn]; Helbig, Marcel [VerfasserIn]; Jacob, Marita [VerfasserIn]; Allmendinger, Jutta [VerfasserIn]

    Educational inequality after high school graduation - there is a way to change that : an inquiry into the effectiveness of an intensive counseling program 1.5 years after high school graduation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin, Germany: WZB Berlin Social Science Center, [2022]

    Erschienen in: Discussion paper ; 2022,3

  3. Erdmann, Melinda [VerfasserIn]; Pietrzyk, Irena [VerfasserIn]; Schneider, Juliana [VerfasserIn]; Helbig, Marcel [VerfasserIn]; Jacob, Marita [VerfasserIn]; Allmendinger, Jutta [VerfasserIn] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbH

    Educational inequality after high school graduation - there is a way to change that: An inquiry into the effectiveness of an intensive counseling program 1.5 years after high school graduation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin, 2022

    Erschienen in: Discussion Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung ; Bd. P 2022-003

  4. Pistolesi, Nicolas [VerfasserIn]

    Enrolling at university and the social influence of peers - [Current version: November 02, 2021]

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: IZA Journal of Labor Economics ; 11(2022), 1 vom: Jan., Seite 1-26

  5. Abbiati, Giovanni [VerfasserIn]; Pratschke, Jonathan [VerfasserIn]

    "Like with like" or "Do like"? : modelling peer effects in the classroom

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Naples, Italy: CSEF, Centre for Studies in Economics and Finance, Department of Economics, University of Naples, February 2021

    Erschienen in: Working paper ; 603

  6. Ambashi, Masahito [VerfasserIn]

    Theoretical analysis of university research and teaching in the presence of an external research fund

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Kyoto, Japan: Kyoto University, November 2021

    Erschienen in: KIER discussion paper series ; 1069

  7. Marcus, Jan [VerfasserIn]; Zambre, Vaishali [VerfasserIn]

    The effect of increasing education efficiency on university enrollment: Evidence from administrative data and an unusual schooling reform in Germany

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), 2016

  8. Prudencio, Daniel [VerfasserIn]; Balmori de la Miyar, Jose Roberto [VerfasserIn]; Silverio-Murillo, Adan [VerfasserIn]; Sobrino, Fernanda [VerfasserIn]

    Impact of the COVID-19 Pandemic on University New Entry, Enrollment, and Graduation on STEM and Non-STEM Majors in Mexico

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  9. Wodon, Quentin [VerfasserIn]

    Catholic Higher Education Globally: Enrollment Trends, Current Pressures, Student Choice, and the Potential of Service Learning

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Religions ; 13(2022), 8, Artikel-ID 735