Zum Inhalt springen

  1. Baloyi, M. S. [VerfasserIn]; Muremela, M. G. [VerfasserIn]; Makhwanya, N. T. [VerfasserIn]; Kutame, A. P. [VerfasserIn]; Gamede, B. T. [VerfasserIn]; Ajani, O. A. [VerfasserIn]

    Challenges confronting rural physical science educators in enhancing Grade 12 Performance

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 12(2023), 9 vom: Dez., Seite 450-459

  2. Bruns, Barbara [VerfasserIn]; Costa, Leandro [VerfasserIn]; Cunha, Nina [VerfasserIn]

    Through the Looking Glass : Can Classroom Observation and Coaching Improve Teacher Performance in Brazil?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2017

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 8156

  3. Abdul-Hamid, Husein [VerfasserIn]; Cuadra, Ernesto [VerfasserIn]; Quota, Manal [VerfasserIn]; Yarrow, Noah [VerfasserIn]

    Learning from Local Practices : Improving Student Performance in West Bank and Gaza

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

  4. Adeoye, Blessing F. [HerausgeberIn]; Tomei, Lawrence A. [HerausgeberIn] ; IGI Global

    Effects of information capitalism and globalization on teaching and learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pa., 17033, USA): IGI Global, 2014

  5. Núñez, Martha Elena [VerfasserIn]; García, Pura Miguelina [VerfasserIn]; Abbas, Asad [VerfasserIn]

    The mediating role of self-regulation between emotional intelligence and student performance in online global classroom-based collaborative international online learning (COIL) : empirical evidence from four partner universities of Latin America

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Research in globalization ; 7(2023) vom: Dez., Artikel-ID 100178, Seite 1-7

  6. Heisig, Jan Paul [VerfasserIn]; Matthewes, Sönke Hendrik [VerfasserIn]

    No Evidence that Strict Educational Tracking Improves Student Performance through Classroom Homogeneity: A Critical Reanalysis of Esser and Seuring (2020) ; Keine Belege für leistungsfördernde Effekte von strikter Leistungsdifferenzierung durch kognitive Homogenisierung: Eine kritische Reanalyse von Esser und Seuring (2020)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: De Gruyter, 2022

  7. Evans, David K. [VerfasserIn]; Marshak, Anastasia [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    The Permanent Input Hypothesis : The Case of Textbooks and (No) Student Learning in Sierra Leone

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank Group, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7021

  8. Abdul-Hamid, Husein [VerfasserIn]; Diaz Varela, Andrea [VerfasserIn]; Kelcey, Jo [VerfasserIn]; Patrinos, Harry Anthony [VerfasserIn]; Reyes, Joel [VerfasserIn]

    Learning in the Face of Adversity : The UNRWA Education Program for Palestine Refugees

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, 2014