Zum Inhalt springen

  1. Linnemann, Gesa [Verfasser:in]; Brummernhenrich, Benjamin [Verfasser:in]; Jucks, Regina [Verfasser:in] ; Bedijs, Kristina; Held [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] Institut für Übersetzungswissenschaft und Fachkommunikation (Uni Hildesheim)

    A Matter of Politeness? On the Role of Face-Threatening Acts in Online Tutoring

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hildesheim: Universitätsbibliothek Hildesheim, 2014

    Erschienen in: Bedijs, Kristina; Held: Face Work and Social Media

  2. Jucks, Regina; Brummernhenrich, Benjamin; Becker, Bettina-Maria; Bromme, Rainer

    Diagnosis and Repair? : How Experts Identify and Respond to a Layperson’s Misconceptions in Online Medical Counseling : How Experts Identify and Respond to a Layperson’s Misconceptions in Online Medical Counseling

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hogrefe Publishing Group, 2014

    Erschienen in: Swiss Journal of Psychology, 73 (2014) 3, Seite 153-165

  3. Stadtler, Marc; Scharrer, Lisa; Brummernhenrich, Benjamin; Bromme, Rainer

    Dealing With Uncertainty: Readers' Memory for and Use of Conflicting Information From Science Texts as Function of Presentation Format and Source Expertise

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2013

    Erschienen in: Cognition and Instruction, 31 (2013) 2, Seite 130-150

  4. Rapanta, Chrysi; Gonçalves, Cláudia; Pereira, João Rui; Cascalheira, Dilar; Gil, Beatriz; Morais, Rita; Čermáková, Anna; Peck, Julia; Brummernhenrich, Benjamin; Jucks, Regina; Garcia-Milà, Mercè; Miralda-Banda, Andrea; Luna, José; Vrikki, Maria; Evagorou, Maria; Macagno, Fabrizio

    Multicultural classroom discourse dataset on teachers’ and students’ dialogic empathy

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2021

    Erschienen in: Data in Brief, 39 (2021), Seite 107518