Zum Inhalt springen

  1. Bahtiar Mohamad [VerfasserIn]; Abbas Adamu, Adamu [VerfasserIn]; Muslim Diekola Akanmu [VerfasserIn]

    Internal crisis communication (ICC) framework in high risk industry : a qualitative study from key informants' perspectives

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 3, Artikel-ID 2281699, Seite 1-19

  2. Apte, Shantanu [VerfasserIn]; Lele, Abhijeet [VerfasserIn]; Choudhari, Atul [VerfasserIn]

    COVID-19 pandemic influence on organizational knowledge management systems and practices : insights from an Indian engineering services organization

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Knowledge and process management ; 30(2023), 3 vom: Juli/Sept., Seite 254-266

  3. Bratu, Ana Maria

    Employeesperceptions on management policies and practices regarding human resources for economic efficiency in crisis period

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET, 2024

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science (2147- 4478), 13 (2024) 2, Seite 115-126

  4. Akpan, Ikpe Justice; Warner, Teai; Cardona, Tonya Lee; Schlosser, Nathan; Hennis, Brittnay

    Employeesperception of the impacts of global health crisis on work performance and sentiments about future career: the case of early childhood education

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2024

    Erschienen in: European Early Childhood Education Research Journal (2024), Seite 1-18