Zum Inhalt springen

  1. Sein-Echaluce, María Luisa [Herausgeber:in]; Fidalgo-Blanco, Ángel [Herausgeber:in]; García-Peñalvo, Francisco José [Herausgeber:in] ; CINAIC 6. 2021 Madrid

    CINAIC 2021: International Conference of Innovation, Learning and Cooperation 2021 : proceedings of the International Conference of Innovation, Learning and Cooperation 2021 : Madrid, Spain, October 20-22, 2021

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Aachen, Germany]: [RWTH Aachen], 2022-04-25

    Erschienen in: CEUR workshop proceedings ; 3129

  2. Sein-Echaluce, Maria Luisa [Herausgeber:in]; Fidalgo-Blanco, Angel [Herausgeber:in]; García Peñalvo, Francisco José [Herausgeber:in]

    Innovative trends in flipped teaching and adaptive learning

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, PA: IGI Global, [2019]

    Erschienen in: Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series

  3. Madrigal, Leticia Presa [Verfasser:in]; Martín, Domingo Alfonso [Verfasser:in]; Costafreda, Jorge [Verfasser:in]; Laso, Ana García [Verfasser:in]; Blanco, Ángel Fidalgo [Verfasser:in]

    University degrees adapted to new social frameworks (short paper)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: CINAIC (6. : 2021 : Madrid): CINAIC 2021: International Conference of Innovation, Learning and Cooperation 2021 ; 2021

  4. Amez, Isabel [Verfasser:in]; Castells, Blanca [Verfasser:in]; Sánchez-Canales, María [Verfasser:in]; Arévalo-Lomas, Lucía [Verfasser:in]; Bolonio, David [Verfasser:in]; Barrio-Parra, Fernando [Verfasser:in]; Izquierdo-Díaz, Miguel [Verfasser:in]; Biosca, Bárbara [Verfasser:in]; Sánchez-Palencia, Yolanda [Verfasser:in]; Alamo, Luis Fernandez-Gutierrez del [Verfasser:in]; Fidalgo-Blanco, Ángel [Verfasser:in]

    Analysis of the university teaching influenced by the COVID-19 context: some lessons learned

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: CINAIC (6. : 2021 : Madrid): CINAIC 2021: International Conference of Innovation, Learning and Cooperation 2021 ; 2021

  5. Arévalo-Lomas, Lucía [Verfasser:in]; Sánchez-Canales, María [Verfasser:in]; Izquierdo-Díaz, Miguel [Verfasser:in]; Biosca, Bárbara [Verfasser:in]; Bolonio, David [Verfasser:in]; Barrio-Parra, Fernando [Verfasser:in]; Castells, Blanca [Verfasser:in]; Amez, Isabel [Verfasser:in]; Sánchez-Palencia, Yolanda [Verfasser:in]; Alamo, Luis Fernandez-Gutierrez del [Verfasser:in]; Fidalgo-Blanco, Ángel [Verfasser:in]

    Impact analysis of error-controlled exercises training on learning (short paper)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: CINAIC (6. : 2021 : Madrid): CINAIC 2021: International Conference of Innovation, Learning and Cooperation 2021 ; 2021

  6. Fidalgo-Blanco, Ángel; Sein-Echaluce, María Luisa; García-Peñalvo, Francisco

    Epistemological and ontological spirals : From individual experience in educational innovation to the organisational knowledge in the university sector : From individual experience in educational innovation to the organisational knowledge in the university sector

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2015

    Erschienen in: Program, 49 (2015) 3, Seite 266-288

  7. Conde, Miguel Á.; Hernández-García, Ángel; García-Peñalvo, Francisco J.; Fidalgo-Blanco, Ángel; Sein-Echaluce, Marisa

    Lecture Notes in Computer Science: Evaluation of the CTMTC Methodology for Assessment of Teamwork Competence Development and Acquisition in Higher Education

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2016

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science (2016), Seite 201-212

  8. Séin-Echaluce, María Luisa; Fidalgo Blanco, Ángel; J. García-Peñalvo, Francisco; Conde, Miguel Ángel

    Lecture Notes in Computer Science: A Knowledge Management System to Classify Social Educational Resources Within a Subject Using Teamwork Techniques

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2015

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science (2015), Seite 510-519

  9. Sein-Echaluce, María Luisa; Fidalgo-Blanco, Ángel; García-Peñalvo, Francisco José; Escudero, David Fonseca

    Lecture Notes in Computer Science: Integrating Individual and Collective Skills: A Rubric-Based Model for Teamwork Competence Assessment

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Nature Switzerland, 2024

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science (2024), Seite 260-274

  10. Sein-Echaluce, María Luisa; Fidalgo-Blanco, Ángel; Balbín, Ana María; García-Peñalvo, Francisco José

    Flipped Learning 4.0. An extended flipped classroom model with Education 4.0 and organisational learning processes

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2022

    Erschienen in: Universal Access in the Information Society (2022)