Zum Inhalt springen

  1. Alwreikat, Ahmad A. M. [VerfasserIn]; Rjoub, Husam [VerfasserIn]

    Impact of mobile advertising wearout on consumer irritation, perceived intrusiveness, engagement and loyalty : a partial least squares structural equation modelling analysis

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: South African journal of business management ; 51(2020), 1, Artikel-ID a2046, Seite 1-11

  2. Weitzl, Wolfgang [VerfasserIn]; Hutzinger, Clemens [VerfasserIn]; Wagner, Udo [VerfasserIn]

    I am ashamed of my brand-self! : consumer-brand identification as a moderator of emotional reactions following symbol-laden brand failures

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: The journal of product & brand management ; 33(2024), 1, Seite 1-13

  3. Meuthia [VerfasserIn]; Lita, Ratni Prima [VerfasserIn]; Rahmahdian, Rini [VerfasserIn]

    An explanatory framework of palm oil panic buying behavior in Indonesia : do perceived scarcity and perceived price being enablers?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 3, Artikel-ID 2258624, Seite 1-32

  4. Song, Luona [VerfasserIn]; Qi, Jiayin [VerfasserIn]; Lu, Tingjie [VerfasserIn]; Zhang, Kai [VerfasserIn]

    Research on the impact of the blockchain-authenticated information on consumers' perception towards traceable products: Evidence from JD

    Konferenzberichte
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Calgary: International Telecommunications Society (ITS), 2019

  5. Bucci, Mauro [VerfasserIn]; De Angelis, Ilaria [VerfasserIn]; Vadalà, Emilio [VerfasserIn]

    Don't look back in anger : l'utilizzo dei derivati nella gestione del debito pubblico italiano = Don't look back in anger : the use of derivatives in public debt management in Italy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Rom]: Banca d'Italia, [2020]

    Erschienen in: Questioni di economia e finanza ; 550