Zum Inhalt springen

  1. Zogaj, Adnan [VerfasserIn]; Tscheulin, Dieter K. [VerfasserIn]; Lindenmeier, Jörg [VerfasserIn]; Olk, Stephan [VerfasserIn]

    Linking actual self-congruence, ideal self-congruence, and functional congruence to donor loyalty : the moderating role of issue involvement

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of business economics ; 91(2021), 3 vom: Apr., Seite 379-400

  2. Zogaj, Adnan [VerfasserIn]; Tscheulin, Dieter K. [VerfasserIn]; Lindenmeier, Jörg [VerfasserIn]; Olk, Stephan [VerfasserIn]

    Linking actual self-congruence, ideal self-congruence, and functional congruence to donor loyalty: the moderating role of issue involvement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Heidelberg: Springer, 2021

    Erschienen in: Journal of business economics ; 91 (2021), 379–400

  3. Zogaj, Adnan [VerfasserIn]; Tscheulin, Dieter K. [VerfasserIn]; Lindenmeier, Jörg [VerfasserIn]; Olk, Stephan [VerfasserIn]

    Linking actual self-congruence, ideal self-congruence, and functional congruence to donor loyalty: the moderating role of issue involvement

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University of Freiburg: FreiDok, 2021

    Erschienen in: Journal of business economics. - 91 (2021) , 379–400, ISSN: 1861-8928

  4. Zogaj, Adnan [VerfasserIn]; Tscheulin, Dieter K. [VerfasserIn]; Olk, Stephan [VerfasserIn]

    Benefits of matching consumers’ personality: creating perceived trustworthiness via actual self-congruence and perceived competence via ideal self-congruence

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hoboken, NJ: Wiley, 2021

    Erschienen in: Psychology & marketing ; 38, 3 (2021), 416-430