Zum Inhalt springen

  1. Saint James-Roberts, Ian [Verfasser:in]; Samlal Singh, Clifford [Verfasser:in] ; Singh, Clifford Samlal [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Can mentors help primary school children with behaviour problems? : Final report of the three-year evaluation of project CHANCE carried out by the Thomas Coram Research Unit between March 1997 and 2000

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Home Office Research, Development and Statistics Directorate, 2001

    Erschienen in: Großbritannien: Home Office research study ; 23300

  2. World Bank

    The Education Resilience of Out-of-school Children in Bhutan : A Methodology and Pilot Study

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Education Resilience Approaches (ERA) programSystems Approach for Better Education Results (SABER) program

  3. Dahal, Mahesh [Verfasser:in]; Nguyen, Quynh [Verfasser:in]

    Private Non-State Sector Engagement in the Provision of Educational Services at the Primary and Secondary Levels in South Asia : An Analytical Review of Its Role in School Enrollment and Student Achievement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 6899

  4. Asim, Salman [Verfasser:in]; Chase, Robert S. [Verfasser:in]; Dar, Amit [Verfasser:in]; Schmillen, Achim [Verfasser:in]

    Improving Education Outcomes in South Asia : Findings from a Decade of Impact Evaluations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7362