Zum Inhalt springen

  1. Gajderowicz, Tomasz [Verfasser:in]; Jakubowski, Maciej [Verfasser:in]; Patrinos, Harry Anthony [Verfasser:in]

    Evaluation of Educational Loss in Europe and Central Asia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2023

    Erschienen in: Policy Research Working Papers ; 10542

  2. Kenedi, Gustave [Verfasser:in]

    Beyond the enrolment gap : financial barriers and high-achieving, low-income students' persistence in higher education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Centre for Economic Performance, London School of Economics and Political Science, [2024]

    Erschienen in: Centre for Economic Performance: Discussion paper ; 1987

  3. Bizopoulou, Aspasia [Verfasser:in]; Megalokonomou, Rigissa [Verfasser:in]; Simion, Ștefania [Verfasser:in]

    Do second chances pay off? : evidence from a natural experiment with low-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Clayton]: [Monash University, Monash Business School, Department of Economics], [2023]

    Erschienen in: Monash University: Discussion paper ; 2023,5

  4. Bizopoulou, Aspasia [Verfasser:in]; Megalokonomou, Rigissa [Verfasser:in]; Simion, Stefania [Verfasser:in]

    Do second chances pay off?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bristol, United Kingdom: School of Economics, University of Bristol, 14 March 2022

    Erschienen in: Discussion paper ; 762

  5. Bizopoulou, Aspasia [Verfasser:in]; Megalokonomou, Rigissa [Verfasser:in]; Simion, Ştefania [Verfasser:in]

    Do second chances pay off?evidence from a natural experiment with low-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, March 2022

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9620

  6. Bizopoulou, Aspasia [Verfasser:in]; Megalokonomou, Rigissa [Verfasser:in]; Simion, Ştefania [Verfasser:in]

    Do second chances pay off? : evidence from a natural experiment with low-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, March 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 15139

  7. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    Covid-19 and Educational Inequality : How School Closures Affect Low- and High-Achieving Students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 13820

  8. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    COVID-19 and educational inequality : how school closures affect low- and high-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Köln]: Verein für Socialpolitik, February 15, 2021

    Erschienen in: Verein für Socialpolitik: Jahrestagung 2021 ; 63

  9. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    COVID-19 and educational inequality : how school closures affect low-and high-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: Collaborative Research Center Transregio 190, [2020]

    Erschienen in: Discussion paper ; 260

  10. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Wößmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    COVID-19 and Educational Inequality: How School Closures Affect Low- and High-Achieving Students

    Konferenzberichte
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Kiel, Hamburg: ZBW - Leibniz Information Centre for Economics, 2021

  11. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    COVID-19 and Educational Inequality: How School Closures Affect Low- and High-Achieving Students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn: Institute of Labor Economics (IZA), 2020

  12. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    Covid-19 and Educational Inequality: How School Closures Affect Low- and High-Achieving Students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich: Center for Economic Studies and Ifo Institute (CESifo), 2020

  13. Grewenig, Elisabeth [Verfasser:in]; Lergetporer, Philipp [Verfasser:in]; Werner, Katharina [Verfasser:in]; Woessmann, Ludger [Verfasser:in]; Zierow, Larissa [Verfasser:in]

    COVID-19 and educational inequality: How school closures affect low-and high-achieving students

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    München und Berlin: Ludwig-Maximilians-Universität München und Humboldt-Universität zu Berlin, Collaborative Research Center Transregio 190 - Rationality and Competition, 2020

  14. Hoxby, Caroline [Verfasser:in] ; Turner, Sarah [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    What High-Achieving Low-Income Students Know About College

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, January 2015

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w20861