Zum Inhalt springen

  1. Ying, Sammy Xiaoyan [VerfasserIn]; Patel, Chris [VerfasserIn]; Cruz, Aeson Luiz dela [VerfasserIn]

    The influence of partners' known preferences on auditors' sceptical judgements : the moderating role of perceived social influence pressure

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Accounting and finance ; 63(2023), 3 vom: Sept., Seite 3193-3215

  2. Blenninger, Lina [VerfasserIn]; Christoph, Paula [VerfasserIn]; Herrmann, Chantal [VerfasserIn]; Johe, Pauline Anna [VerfasserIn]; Rummeni, Friederike [VerfasserIn]; Willer, Sarah [VerfasserIn] ; Godulla, Alexander [HerausgeberIn]; Beck, Leonie [HerausgeberIn]; Christiansen, Eva [HerausgeberIn]; Johe, Pauline Anna [HerausgeberIn]; Krüper, Torben [HerausgeberIn]; Niemsch, Victoria [HerausgeberIn]; Saxinger, Fabian [HerausgeberIn]

    Under pressure: An analysis of the perceived positioning pressure on socio-political issues and its influence on the external communication of German companies

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Leipzig, 2022

    Erschienen in: Disrupt Adapt: New ways to deal with current challenges in media and communication

  3. Rodriguez, Carlos Jose; Gwathmey, TanYa M.; Jin, Zhezhen; Schwartz, Joseph; Beech, Bettina M.; Sacco, Ralph L.; Di Tullio, Marco R.; Homma, Shunichi

    Perceived Discrimination and Nocturnal Blood Pressure Dipping Among Hispanics: The Influence of Social Support and Race

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health), 2016

    Erschienen in: Psychosomatic Medicine

  4. Yousef, Waleed Yahya

    An Examination of the Influence of Attitude, Perceived Quality, and Social Pressure on Place Likeability, Revisit Intention, and Intention to Recommend; a Study of Consumers’ Perceptions Towards Shopping Malls in Saudi Arabia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2022

    Erschienen in: Corporate Reputation Review