Zum Inhalt springen

  1. Faggetti, Matías [VerfasserIn]

    School choice y segregación educativa en Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Montevideo, Uruguay]: [Universidad de la República], [2024]

    Erschienen in: Universidad de la República: Documentos de trabajo ; 2024,4

  2. Asaduzzaman, T.M [VerfasserIn]; Biswas, Kumar [VerfasserIn]; Evans, David K. [VerfasserIn]; Fehrler, Sebastian [VerfasserIn]; Ramachandran, Deepika [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]

    TV-Based Learning in Bangladesh : Is it Reaching Students?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2020

  3. Bruhn, Jesse [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric T. [VerfasserIn]

    Who Benefits from Remote Schooling? Self-Selection and Match Effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: University of Chicago, Becker Friedman Institute for Economics Working Paper ; No. 2023-88

  4. Dessy, Sylvain [VerfasserIn]; Gninafon, Horace [VerfasserIn]; Tiberti, Luca [VerfasserIn]; Tiberti, Marco [VerfasserIn]

    COVID-19 and Children's School Resilience : Evidence from Nigeria

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9736

  5. Bruhn, Jesse [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric [VerfasserIn]

    Who benefits from remote schooling? : self-selection and match effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, MA: MIT Department of Economics, July 2023

    Erschienen in: Discussion paper ; 2023,13

  6. Conto, Carolina Alban [VerfasserIn]; Akseer, Spogmai [VerfasserIn]; Dreesen, Thomas [VerfasserIn]; Kamei, Akito [VerfasserIn]; Mizunoya, Suguru [VerfasserIn]; Rigole, Annika [VerfasserIn]

    COVID-19 : effects of school closures on foundational skills and promising practices for monitoring and mitigating learning loss

    Florence: UNICEF Office of Research - Innocenti, 2020

    Erschienen in: Innocenti working paper ; 2020,13

  7. Ambel, Alemayehu A. [VerfasserIn]; Dampha, Nfamara K [VerfasserIn]; Mugera, Harriet [VerfasserIn]; Tanner, Jeffery [VerfasserIn]; Tsegay, Asmelash Haile [VerfasserIn]; Wieser, Christina [VerfasserIn]

    Monitoring COVID-19 Impact on Refugees in Ethiopia, Report No. 2 : Results from a High-Frequency Phone Survey of Refugees

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2021

  8. Dessy, Sylva [VerfasserIn] ; Gninafon, Horace [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Tiberti, Luca [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Tiberti, Marco [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    COVID-19 and Children's School Resilience : Evidence from Nigeria

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2021

  9. Bruhn, Jesse M. [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Who Benefits from Remote Schooling? Self-Selection and Match Effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, August 2023

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w31542

  10. Angrist, Noam [VerfasserIn]; Bergman, Peter [VerfasserIn]; Cullen, Claire [VerfasserIn]; Matsheng, Moitshepi [VerfasserIn]; Radhakrishnan, Karthika [VerfasserIn]; Ramakrishnan, Anusha [VerfasserIn]; Sabarwal, Shwetlena [VerfasserIn]; Sharma, Uttam [VerfasserIn]

    Learning in the Time of COVID-19 : Insights from Nepal

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2021

  11. Lopez-Acevedo, Gladys [VerfasserIn]; Paqueo, Vicente [VerfasserIn]

    Supply-Side School Improvement and the Learning Achievement of the Poorest Children in Indigenous and Rural Schools : The Case of PARE

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2003

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 3172

  12. Cattan, Sarah [VerfasserIn]; Farquharson, Christine [VerfasserIn]; Krutikova, Sonya [VerfasserIn]; Phimister, Angus [VerfasserIn]; Salisbury, Adam [VerfasserIn]; Sevilla, Almudena [VerfasserIn]

    Inequalities in responses to school closures over the course of the first COVID-19 lockdown

    Bücher

    London: Institute for Fiscal Studies, 19 Feb 2021

    Erschienen in: Working paper ; 2021,4

  13. Goyal, Sangeeta [VerfasserIn]; Pandey, Priyanka [VerfasserIn]

    How Do Government and Private Schools Differ? Findings from Two Large Indian States

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2009

    Erschienen in: South Asia human development sector series ; no. 30