Zum Inhalt springen

  1. Flanagin, Andrew J. [VerfasserIn] ; Metzger, Miriam J. [MitwirkendeR]; Hartsell, Ethan [MitwirkendeR]

    Kids and credibility : an empirical examination of youth, digital media use, and information credibility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass.: MIT Press, 2010

    Erschienen in: The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning

  2. Watkins, S. Craig [VerfasserIn]; Cho, Alexander [VerfasserIn] ; Lombana-Bermudez, Andres [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Vickery, Jacqueline Ryan [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Weinzimmer, Lauren [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Shaw, Vivian [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Digital Edge : How Black and Latino Youth Navigate Digital Inequality

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    New York, NY: New York University Press, [2018] ; [Online-Ausgabe]

    Erschienen in: Connected Youth and Digital Futures ; 4

  3. Itō, Mizuko [MitwirkendeR] ; Amazon.com (Firm)

    Living and learning with new media : summary of findings from the digital youth project - [Kindle ed.]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass.: MIT Press, 2009

    Erschienen in: The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation reports on digital media and learning

  4. Flanagin, Andrew J [VerfasserIn] ; Hartsell, Ethan [MitwirkendeR]; Metzger, Miriam J [MitwirkendeR]

    Kids and Credibility : An Empirical Examination of Youth, Digital Media Use, and Information Credibility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass.: MIT Press, 2010

    Erschienen in: The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation reports on digital media and learning

  5. Vickery, Jacqueline Ryan [VerfasserIn]

    Worried about the wrong things : youth, risk, and opportunity in the digital world

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, [2017]

    Erschienen in: The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation series on digital media and learning

  6. Yoo, Paul Y. [VerfasserIn]; Domina, Thurston [VerfasserIn]; McEachin, Andrew [VerfasserIn]; Clark, Leah R. [VerfasserIn]; Hertenstein, Hannah [VerfasserIn]; Penner, Andrew [VerfasserIn]

    Virtual charter students have worse labor market outcomes as young adults

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: U.S. Census Bureau, Center for Economic Studies, [2023]

    Erschienen in: Center for Economic Studies: Working papers ; 2023,32

  7. Braghieri, Luca [VerfasserIn]; Levy, Ro’ee [VerfasserIn]; Makarin, Alexey [VerfasserIn]

    Social media and mental health

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, April 2022

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9723

  8. Braghieri, Luca [VerfasserIn]; Levy, Ro'ee [VerfasserIn]; Makarin, Alexey [VerfasserIn]

    Social media and mental health

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [München]: Collaborative Research Center Transregio 190, [2022]

    Erschienen in: Discussion paper ; 320