Zum Inhalt springen

  1. Thompson, Frauke Mattison [Verfasser:in]; Siamagka, Nikoletta-Theofania [Verfasser:in]

    Counteracting consumer subversion : organizational privacy ethical care as driver of online information sharing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Psychology & marketing ; 39(2022), 3 vom: März, Seite 579-597

  2. Balabanis, George; Siamagka, Nikoletta-Theofania

    Inconsistencies in the behavioural effects of consumer ethnocentrism : The role of brand, product category and country of origin : The role of brand, product category and country of origin

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2017

    Erschienen in: International Marketing Review, 34 (2017) 2, Seite 166-182

  3. Michaelidou, Nina; Siamagka, Nikoletta-Theofania; Moraes, Caroline; Micevski, Milena

    Do Marketers Use Visual Representations of Destinations That Tourists Value? Comparing Visitors’ Image of a Destination with Marketer-Controlled Images Online

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2013

    Erschienen in: Journal of Travel Research, 52 (2013) 6, Seite 789-804