Zum Inhalt springen

  1. Dang-Van, Thac; Vo-Thanh, Tan; Wang, Jianming; Nguyen, Hoang Viet; Nguyen, Ninh

    Green hotel practices and consumer revisit intention: A mediating model of consumer promotion focus, brand identification, and green consumption value

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2023

    Erschienen in: Journal of Vacation Marketing (2023), Seite 135676672311646

  2. DangVan, Thac; Wang, Jianming; Vo‐Thanh, Tan; Jiang, Xinru; Nguyen, Ninh

    Green practices as an effective business strategy to influence the behavior of hotel guests in the luxury hotel sector: Evidence from an emerging market

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 2023

    Erschienen in: Business Strategy and the Environment, 32 (2023) 6, Seite 3612-3627

  3. Chou, Ying-Chyi; Dang, Van Thac; Yen, Hsin-Yi; Lai, Kuan-Ming

    Influence of Risk of Drug–Drug Interactions and Time Availability on Patient Trust, Satisfaction, and Cooperation with Clinical Pharmacists

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MDPI AG, 2019

    Erschienen in: International Journal of Environmental Research and Public Health, 16 (2019) 9, Seite 1566

  4. Dang, Van Thac; Nguyen, Hoang Viet; Hoang, Thu Hang; Nguyen, Tran Hung; Tran, Viet Thao; Nguyen, Quang Huy; Nguyen, Ninh

    Gyms’ indoor environmental quality and customer emotion: the mediating roles of perceived service quality and perceived psychological safety

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: Leisure Studies, 41 (2022) 2, Seite 263-280