Zum Inhalt springen

  1. Barker, Nathan [VerfasserIn]; Karlan, Dean [VerfasserIn]; Udry, Christopher [VerfasserIn]; Wright, Kelsey [VerfasserIn]

    The Fading Treatment Effects of a Multi-Faceted Asset-Transfer Program in Ethiopia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: Buffett Institute Global Poverty Research Lab Working Paper

  2. Hirvonen, Kalle [VerfasserIn]; Gilligan, Daniel Orth [VerfasserIn]; Leight, Jessica [VerfasserIn]; Tambet, Heleene [VerfasserIn]; Villa, Victor [VerfasserIn]

    Do ultra-poor graduation programs build resilience against droughts? : evidence from rural Ethiopia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, USA: International Food Policy Research Institute, [2023]

    Erschienen in: International Food Policy Research Institute: IFPRI discussion paper ; 2206

  3. Lapierre, David [VerfasserIn]; Lefebvre, Pierre [VerfasserIn]; Merrigan, Philip [VerfasserIn]

    Long Term Educational Attainment of Private High School Students in Québec: Estimates of Treatment Effects from Longitudinal Data

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Montréal: Université du Québec à Montréal, École des sciences de la gestion (ESG UQAM), Groupe de recherche sur le capital humain (GRCH), 2017

  4. Fietz, Katharina [VerfasserIn] ; Lyrio De Oliveira, Gabriel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Morgandi, Matteo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Superti, Luiz Henrique [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Exit Patterns from Brazil's Bolsa Familia and the Role of the Local Labor Market

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2024

  5. Marguerie, Alicia [VerfasserIn] ; Premand, Patrick [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Savings Facilitation or Capital Injection? : Impacts and Spillovers of Livelihood Interventions in Post-Conflict Cate D'Ivoire

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2023

  6. Mukerji, Siran [HerausgeberIn]; Tripathi, Purnendu [HerausgeberIn]

    Handbook of research on administration, policy, and leadership in higher education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, Pennsylvania: IGI Global, [2017]

    Erschienen in: Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership (AEMAL) Book Series

  7. Del Vecchio, Angelo [VerfasserIn]; Diéguez, Carla [VerfasserIn]

    Post-graduation programs in Sociology in the State of São Paulo

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: FCL-UNESP Laboratório Editorial, 2007-05-16

    Erschienen in: https://periodicos.fclar.unesp.br/estudos/article/view/96/91

  8. Miyar, José Roberto Balmori de la [VerfasserIn]; Prudencio, Daniel [VerfasserIn]; Silverio-Murillo, Adan [VerfasserIn]

    Estimating the impact of the COVID-19 pandemic on educational outcomes for undergraduate business programs in Mexico

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of education for business ; 98(2023), 8, Seite 413-420

  9. Bossuroy, Thomas [VerfasserIn]; Goldstein, Markus [VerfasserIn]; Karlan, Dean [VerfasserIn]; Kazianga, Harounan [VerfasserIn]; Pariente, William [VerfasserIn]; Premand, Patrick [VerfasserIn]; Thomas, Catherine [VerfasserIn]; Udry, Christopher [VerfasserIn]; Vaillant, Julia [VerfasserIn]; Wright, Kelsey [VerfasserIn]

    Pathways Out of Extreme Poverty : Tackling Psychosocial and Capital Constraints with a Multi-faceted Social Protection Program in Niger

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2021

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9562

  10. Shelton, Kaye [HerausgeberIn]; Pedersen, Karen [HerausgeberIn]

    Handbook of research on building, growing, and sustaining quality e-learning programs

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Hershey, Pennsylvania: IGI Global, [2017]

    Erschienen in: Advances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series

  11. Avitabile, Ciro [VerfasserIn]; Bobba, Matteo [VerfasserIn]; Pariguana, Marco [VerfasserIn]

    High School Track Choice and Financial Constraints : Evidence from Urban Mexico

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7427

  12. Avitabile, Ciro [VerfasserIn]; de Hoyos, Rafael [VerfasserIn]

    The Heterogeneous Effect of Information on Student Performance : Evidence from a Randomized Control Trial in Mexico

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7422