Zum Inhalt springen

  1. Artemenko, Alexander [Mitwirkende:r]; Bergmann, Ansgar [Mitwirkende:r]; Drachsler, Knut [Mitwirkende:r]; Fessler, Markus [Mitwirkende:r]; Kunath, Jörg [Mitwirkende:r]; Mahn, Uwe [Mitwirkende:r]; Marchenko, Nicolaj [Mitwirkende:r]; Ramirez, Alejandro [Mitwirkende:r]; Schuh, Kirsten [Mitwirkende:r]; Schulz-Zander, Julius [Mitwirkende:r]; Zeiger, Florian [Mitwirkende:r]; Zielinski, Erich [Mitwirkende:r] ; Robert Bosch GmbH, Kion Group, GPS Gesellschaft für Produktionssysteme, Nokia Solutions and Networks GmbH & Co. KG, MAG IAS GmbH, Siemens Aktiengesellschaft, Fraunhofer-Institut für Integrierte Schaltungen, Fraunhofer-Institut für Nachrichtentechnik

    IC4F – Industrial Communication for Factories: Results at a Glance - [Version 1.0 (July 2021)]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: [Fraunhofer Heinrich Herz Institute], July 2021

  2. Gombert, Sebastian [Verfasser:in]; Di Mitri, Daniele [Verfasser:in]; Karademir, Onur [Verfasser:in]; Kubsch, Marcus [Verfasser:in]; Kolbe, Hannah [Verfasser:in]; Tautz, Simon [Verfasser:in]; Grimm, Adrian [Verfasser:in]; Bohm, Isabell [Verfasser:in]; Neumann, Knut [Verfasser:in]; Drachsler, Hendrik [Verfasser:in]

    Coding energy knowledge in constructed responses with explainable NLP models

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of computer assisted learning ; 39(2023), 3, Seite 767-786

  3. Neumann, Knut; Kuhn, Jochen; Drachsler, Hendrik

    Generative Künstliche Intelligenz in Unterricht und Unterrichtsforschung – Chancen und Herausforderungen Generative artificial intelligence in instruction and research on instruction—potentials and challenges

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2024

    Erschienen in: Unterrichtswissenschaft (2024)

  4. Karademir, Onur; Di Mitri, Daniele; Schneider, Jan; Jivet, Ioana; Allmang, Jörn; Gombert, Sebastian; Kubsch, Marcus; Neumann, Knut; Drachsler, Hendrik

    I don't have time! But keep me in the loop: Co‐designing requirements for a learning analytics cockpit with teachers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 2024

    Erschienen in: Journal of Computer Assisted Learning (2024)

  5. Karademir, Onur; Borgards, Lena; Di Mitri, Daniele; Strauß, Sebastian; Kubsch, Marcus; Brobeil, Markus; Grimm, Adrian; Gombert, Sebastian; Rummel, Nikol; Neumann, Knut; Drachsler, Hendrik

    Following the Impact Chain of the LA Cockpit : An Intervention Study Investigating a Teacher Dashboard’s Effect on Student Learning : An Intervention Study Investigating a Teacher Dashboard’s Effect on Student Learning

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Society for Learning Analytics Research, 2024

    Erschienen in: Journal of Learning Analytics (2024), Seite 1-14

  6. Gombert, Sebastian; Di Mitri, Daniele; Karademir, Onur; Kubsch, Marcus; Kolbe, Hannah; Tautz, Simon; Grimm, Adrian; Bohm, Isabell; Neumann, Knut; Drachsler, Hendrik

    Coding energy knowledge in constructed responses with explainableNLPmodels

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Wiley, 2023

    Erschienen in: Journal of Computer Assisted Learning, 39 (2023) 3, Seite 767-786

  7. Kubsch, Marcus; Czinczel, Berrit; Lossjew, Jannik; Wyrwich, Tobias; Bednorz, David; Bernholt, Sascha; Fiedler, Daniela; Strauß, Sebastian; Cress, Ulrike; Drachsler, Hendrik; Neumann, Knut; Rummel, Nikol

    Toward learning progression analytics — Developing learning environments for the automated analysis of learning using evidence centered design

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frontiers Media SA, 2022

    Erschienen in: Frontiers in Education, 7 (2022)