Zum Inhalt springen

  1. Igu, Ntasiobi C. N. [Verfasser:in]; Onyishi, Charity Neejide [Verfasser:in]; Amujiri, Benjamin [Verfasser:in]; Binuomote, Michael O. [Verfasser:in]; Modebelu, Melody N. [Verfasser:in]; Okafor, Ifeoma P. [Verfasser:in]; Awe, Bolupe Abayomi [Verfasser:in]; Fausta, Manafa [Verfasser:in]; Obih, Solomon O. [Verfasser:in]; Eke, David O. [Verfasser:in]; Ezemoyin, Marcel C. [Verfasser:in]; Uzoma, Bethel N. [Verfasser:in]; Ugwu, Joy I. [Verfasser:in]; Mbon, Usen F. [Verfasser:in]

    Raising leadership self-efficacy and minimizing organizational burnout among school administrators in a grow model of cognitive behavioral coaching

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of leadership & organizational studies ; 30(2023), 4 vom: Nov., Seite 464-482

  2. Okolie, Ugochukwu Chinonso; Igwe, Paul Agu; Nwajiuba, Chinyere Augusta; Mlanga, Sunday; Binuomote, Michael Olayinka; Nwosu, Hyginus Emeka; Ogbaekirigwe, Charles O.

    Does PhD qualification improve pedagogical competence? A study on teaching and training in higher education

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2020

    Erschienen in: Journal of Applied Research in Higher Education, 12 (2020) 5, Seite 1233-1250

  3. Igu, Ntasiobi C. N.; Ogba, Francisca N.; Eze, Uchenna N.; Binuomote, Michael O.; Elom, Chinyere O.; Nwinyinya, Emeka; Ugwu, Joy I.; Ekeh, David O.

    Effectiveness of cognitive behavioral therapy with yoga in reducing job stress among university lecturers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frontiers Media SA, 2023

    Erschienen in: Frontiers in Psychology, 13 (2023)

  4. Igu, Ntasiobi C. N.; Onyishi, Charity N.; Amujiri, Benjamin A.; Binuomote, Michael O.; Modebelu, Melody N.; Okafor, Ifeoma P.; Awe, Bolupe Abayomi; Fausta, Manafa; Obih, Solomon O.; Eke, David O.; Ezemoyin, Marcel C.; Uzoma, Bethel N.; Ugwu, Joy I.; Mbon, Usen F.

    Raising Leadership Self-Efficacy and Minimizing Organizational Burnout Among School Administrators in a GROW Model of Cognitive Behavioral Coaching

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2023

    Erschienen in: Journal of Leadership & Organizational Studies, 30 (2023) 4, Seite 464-482