Zum Inhalt springen

  1. Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Jordan, Luke [Verfasser:in]; Kenyon, Thomas [Verfasser:in]

    Minding the Gap

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2023

    Erschienen in: Policy Research Working Papers ; 10532

  2. Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Jordan, Luke [Verfasser:in]; Kenyon, Thomas [Verfasser:in]

    Minding the Gap : Aid Effectiveness, Project Ratings and Contextualization

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  3. Ashton, Louise [Verfasser:in]; Friedman, Jed [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Hussain, Mustafa Zakir [Verfasser:in]; Kenyon, Thomas [Verfasser:in]; Khan, Akib [Verfasser:in]; Zhou, Mo [Verfasser:in]

    A Puzzle with Missing Pieces

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Published by Oxford University Press on behalf of the World Bank, 2022

    Erschienen in: World Bank Research Observer

  4. Ashton, Louise [Verfasser:in]; Friedman, Jed [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Hussain, Mustafa Zakir [Verfasser:in]; Kenyon, Thomas [Verfasser:in]; Khan, Akib [Verfasser:in]; Zhou, Mo [Verfasser:in]

    A Puzzle with Missing Pieces : Explaining the Effectiveness of World Bank Development Projects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2021

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9884

  5. Azevedo, João Pedro [Verfasser:in]; Geven, Koen [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Hasan, Amer [Verfasser:in]; Iqbal, Syedah Aroob [Verfasser:in]

    Simulating the Potential Impacts of COVID-19 School Closures on Schooling and Learning Outcomes

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Published by Oxford University Press on behalf of the World Bank, 2021

    Erschienen in: The World Bank Research Observer ; Volume 36, Issue 1, February 2021, Pages 1-40- World Bank Research Observer

  6. Azevedo, João Pedro [Verfasser:in]; Hasan, Amer [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Geven, Koen [Verfasser:in]; Iqbal, Syedah Aroob [Verfasser:in]

    Simulating the potential impacts of COVID-19 school closures on schooling and learning outcomes : a set of global estimates

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Weltbank: The World Bank research observer ; 36(2021), 1 vom: Feb., Seite 1-40

  7. Azevedo, Joao Pedro [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Montoya, Silvia [Verfasser:in]; Nayar, Reema [Verfasser:in]; Rogers, Halsey [Verfasser:in]; Saavedra, Jaime [Verfasser:in]; Stacy, Brian William [Verfasser:in]

    Will Every Child Be Able to Read by 2030? Defining Learning Poverty and Mapping the Dimensions of the Challenge

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2021

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9588

  8. Azevedo, Joao Pedro [Verfasser:in]; Geven, Koen [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Hasan, Amer [Verfasser:in]; Iqbal, Syedah Aroob [Verfasser:in]

    Simulating the Potential Impacts of COVID-19 School Closures on Schooling and Learning Outcomes : A Set of Global Estimates

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2020

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 9284

  9. Ashton, Louise [Verfasser:in] ; Friedman, Jed [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Goldemberg, Diana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Hussain, Mustafa Zakir [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kenyon, Thomas [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Khan, Akib [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zhou, Mo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    A Puzzle with Missing Pieces : Explaining the Effectiveness of World Bank Development Projects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2021

  10. Azevedo, Joao Pedro [Verfasser:in] ; Goldemberg, Diana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Montoya, Silvia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Nayar, Reema [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Saavedra, Jaime [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Stacy, Brian William [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Will Every Child be Able to Read by 2030? : Defining Learning Poverty and Mapping the Dimensions of the Challenge

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2021

  11. Azevedo, João Pedro [Verfasser:in]; Hasan, Amer [Verfasser:in]; Goldemberg, Diana [Verfasser:in]; Iqbal, Syedah Aroob [Verfasser:in]; Geven, Koen [Verfasser:in]

    Simulating the potential impacts of COVID-19 school closures on schooling and learning outcomes : a set of global estimates

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC, USA]: World Bank Group, Education Global Practice, June 2020

    Erschienen in: Policy research working paper ; 9284

  12. Koomey, Jonathan; Akbari, Hashem; Blumstein, Carl; Brown, Marilyn; Brown, Richard; Budnitz, Robert; Calwell, Chris; Carter, Sheryl; Cavanagh, Ralph; Chang, Audrey; Claridge, David; Craig, Paul; Diamond, Rick; Eto, Joseph H.; Fisk, William J.; Fulkerson, William; Gadgil, Ashok; Geller, Howard; Goldemberg, José; Goldman, Chuck; Goldstein, David B.; Greenberg, Steve; Hafemeister, David; Harris, Jeff; [...]

    Defining a Standard Metric for Electricity Savings

    Konferenzberichte
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    AIP, 2011

    Erschienen in: AIP Conference Proceedings (2011)

  13. Koomey, Jonathan; Akbari, Hashem; Blumstein, Carl; Brown, Marilyn; Brown, Richard; Calwell, Chris; Carter, Sheryl; Cavanagh, Ralph; Chang, Audrey; Claridge, David; Craig, Paul; Diamond, Rick; Eto, Joseph H; Fulkerson, William; Gadgil, Ashok; Geller, Howard; Goldemberg, José; Goldman, Chuck; Goldstein, David B; Greenberg, Steve; Hafemeister, David; Harris, Jeff; Harvey, Hal; Heitz, Eric; [...]

    Defining a standard metric for electricity savings

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    IOP Publishing, 2010

    Erschienen in: Environmental Research Letters, 5 (2010) 1, Seite 014017