Zum Inhalt springen

  1. Smarrelli, Gabriela [Verfasser:in]

    Improving school management of violence : evidence from a nationwide policy in Peru

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Center for Global Development, [2023]

    Erschienen in: Center for Global Development: Working paper ; 667

  2. Evans, David K. [Verfasser:in]; Hares, Susannah [Verfasser:in]; Smarrelli, Gabriela [Verfasser:in]; Wu, Dongyi [Verfasser:in]

    When the data you have aren't the data you need : school-related violence data availability in low- and middle-income countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Center for Global Development, [2023]

    Erschienen in: Center for Global Development: Working paper ; 658

  3. Andrew, Alison [Verfasser:in]; Krutikova, Sonya [Verfasser:in]; Smarrelli, Gabriela [Verfasser:in]; Verma, Hemlata [Verfasser:in]

    Gender norms, violence and adolescent girls' trajectories : evidence from a field experiment in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Oxford: Department of Economics, University of Oxford, [2022]

    Erschienen in: University of Oxford: Department of Economics discussion paper series ; 984

  4. Andrew, Alison [Verfasser:in]; Krutikova, Sonya [Verfasser:in]; Smarrelli, Gabriela [Verfasser:in]; Verma, Hemlata [Verfasser:in]

    Gender norms, violence and adolescent girls' trajectories : evidence from a field experiment in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London]: Institute for Fiscal Studies, [2022]

    Erschienen in: Working paper ; 2022,41