Zum Inhalt springen

  1. Taub, Michelle; Azevedo, Roger

    Intelligent Tutoring Systems: Using Eye-Tracking to Determine the Impact of Prior Knowledge on Self-Regulated Learning with an Adaptive Hypermedia-Learning Environment

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2016

    Erschienen in: Intelligent Tutoring Systems

  2. Chauncey, Amber; Azevedo, Roger

    Intelligent Tutoring Systems: Emotions and Motivation on Performance during Multimedia Learning: How Do I Feel and Why Do I Care?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Berlin Heidelberg, 2010

    Erschienen in: Intelligent Tutoring Systems

  3. Jeon, Moongee; Azevedo, Roger

    Intelligent Tutoring Systems: Automatic Analyses of Cohesion and Coherence in Human Tutorial Dialogues During Hypermedia: A Comparison among Mental Model Jumpers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Berlin Heidelberg, 2008

    Erschienen in: Intelligent Tutoring Systems

  4. Dever, Daryn A.; Azevedo, Roger

    Artificial Intelligence in Education. Posters and Late Breaking Results, Workshops and Tutorials, Industry and Innovation Tracks, Practitioners’ and Doctoral Consortium: Scaffolding Self-regulated Learning in Game-Based Learning Environments Based on Complex Systems Theory

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2022

    Erschienen in: Artificial Intelligence in Education. Posters and Late Breaking Results, Workshops and Tutorials, Industry and Innovation Tracks, Practitioners’ and Doctoral Consortium

  5. Dever, Daryn A.; Azevedo, Roger

    Lecture Notes in Computer Science: Autonomy and Types of Informational Text Presentations in Game-Based Learning Environments

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2019

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science

  6. Dever, Daryn A.; Azevedo, Roger

    Lecture Notes in Computer Science: Examining Gaze Behaviors and Metacognitive Judgments of Informational Text Within Game-Based Learning Environments

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2019

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science

  7. Harley, Jason M.; Azevedo, Roger

    Intelligent Tutoring Systems: Understanding Students’ Emotions during Interactions with Agent-Based Learning Environments: A Selective Review

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2014

    Erschienen in: Intelligent Tutoring Systems

  8. Feyzi-Behnagh, Reza; Azevedo, Roger

    Intelligent Tutoring Systems: The Effectiveness of a Pedagogical Agent’s Immediate Feedback on Learners’ Metacognitive Judgments during Learning with MetaTutor

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Berlin Heidelberg, 2012

    Erschienen in: Intelligent Tutoring Systems