Zum Inhalt springen

  1. Mitchell, Claudia; Moletsane, Relebohile; De Lange, Naydene

    EDITORIAL : Inclusive education in South Africa in the era of AIDS: every voice counts : Inclusive education in South Africa in the era of AIDS: every voice counts

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2007

    Erschienen in: International Journal of Inclusive Education, 11 (2007) 4, Seite 383-386

  2. Mfeka-Nkabinde, Nompumelelo Gloria; Moletsane, Relebohile; Voce, Anna

    ‘There is a No that means Yes!’ – Coercive and aggressive sexual behaviours in adolescents’ heterosexual relationships in rural KwaZulu-Natal, South Africa

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2024

    Erschienen in: International Journal of Adolescence and Youth, 29 (2024) 1

  3. Bamberg, Ingrid; Carolissen, Ronelle; Sader, Saajidha; Moletsane, Relebohile

    ‘Feminist Decoloniality as Care’: Alternate Paths to Supporting Black Women’s Academic Identities and Fostering Critical Social Cohesion

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University of KwaZulu-Natal, 2021

    Erschienen in: Alternation Interdisciplinary Journal for the Study of the Arts and Humanities in Southern Africa, 28 (2021) 2

  4. Moletsane, Relebohile; Juan, Andrea; Prinsloo, Cas; Reddy, Vijay

    Managing teacher leave and absence in South African rural schools : Implications for supporting schools in contexts of multiple-deprivation : Implications for supporting schools in contexts of multiple-deprivation

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2015

    Erschienen in: Educational Management Administration & Leadership, 43 (2015) 3, Seite 386-399