Zum Inhalt springen

  1. Braiteh, Dima K. [VerfasserIn]; De Vos, Ans [VerfasserIn]

    Impact of career shocks on employee well-being : the roles of individual adaptability and self-monitoring among Lebanese banking employees

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Antwerp: University of Antwerp, Faculty of Business and Economics, [2023]

    Erschienen in: Research paper ; 2023,9

  2. Johnstone, Rhys [VerfasserIn]; Wilson-Prangley, Anthony [VerfasserIn]

    The relationship between mindfulness and individual adaptability in dynamic work contexts

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: South African journal of business management ; 52(2021), 1, Artikel-ID a2421, Seite 1-11

  3. Aslam, Ghazia [VerfasserIn]; Balasuriya, Kanishka [VerfasserIn]; Marc, Alexandre [VerfasserIn]; Rebosio, Michelle [VerfasserIn]; Willman, Alys [VerfasserIn]

    Societal Dynamics and Fragility : Engaging Societies in Responding to Fragile Situations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2013

    Erschienen in: New frontiers of social policy

  4. ISO/IEC JTC 1/SC 36 Informationstechnologie für Lernen, Ausbildung und Weiterbildung, ISO/IEC JTC 1/SC 36 Information technology for learning, eucation and training, ISO/CEI JTC 1/SC 36 Technologies d'aide à l'utilisation des outils informatiques, ISO Internationale Organisation für Normung, ISO International Organization for Standardization, ISO Organisation Internationale de Normalisation, IEC Internationale Elektrotechnische Kommission, IEC International Electrotechnical Commission, CEI Commission Electrotechnique Internationale

    ISO/IEC 24751-1 : Information technology - Individualized adaptability and accessibility in e-learning, education and training - Part 1: Framework and reference model - [2008-10-00]

    Normen
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Geneve: International Organization for Standardization, 2008

    Erschienen in: ISO-Regelwerk- ISO-Normen

  5. ISO/IEC JTC 1/SC 36 Informationstechnologie für Lernen, Ausbildung und Weiterbildung, ISO/IEC JTC 1/SC 36 Information technology for learning, eucation and training, ISO/CEI JTC 1/SC 36 Technologies d'aide à l'utilisation des outils informatiques, ISO Internationale Organisation für Normung, ISO International Organization for Standardization, ISO Organisation Internationale de Normalisation, IEC Internationale Elektrotechnische Kommission, IEC International Electrotechnical Commission, CEI Commission Electrotechnique Internationale

    ISO/IEC 24751-3 : Information technology - Individualized adaptability and accessibility in e-learning, education and training - Part 3: "Access for all" digital resource description - [2008-10-00]

    Normen
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Geneve: International Organization for Standardization, 2008

    Erschienen in: ISO-Regelwerk- ISO-Normen

  6. ISO/IEC JTC 1/SC 36 Informationstechnologie für Lernen, Ausbildung und Weiterbildung, ISO/IEC JTC 1/SC 36 Information technology for learning, eucation and training, ISO/CEI JTC 1/SC 36 Technologies d'aide à l'utilisation des outils informatiques, ISO Internationale Organisation für Normung, ISO International Organization for Standardization, ISO Organisation Internationale de Normalisation, IEC Internationale Elektrotechnische Kommission, IEC International Electrotechnical Commission, CEI Commission Electrotechnique Internationale

    ISO/IEC 24751-4 : Information technology - Individualized adaptability and accessibility in e-learning, education and training - Part 4: "Access for all" framework for individualized accessibility and registry server application programming interface (API) - [2023-02-00]

    Normen
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Geneve: International Organization for Standardization, 2023

    Erschienen in: ISO-Regelwerk- ISO-Normen