Zum Inhalt springen

  1. Kumar, Anand [VerfasserIn]; Sahoo, Soham [VerfasserIn]

    Social identity and STEM choice : evidence from higher secondary schooling in India

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Essen: Global Labor Organization (GLO), 2021

    Erschienen in: GLO discussion paper ; 900

  2. Lukes, Marguerite [VerfasserIn]

    Latino Immigrant Youth and Interrupted Schooling : Dropouts, Dreamers and Alternative Pathways to College

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, 2015

    Erschienen in: Bilingual Education & Bilingualism

  3. Gresham, James [VerfasserIn]; Inoue, Keiko [VerfasserIn]; Taylor, Yesim Sayin [VerfasserIn]; di Gropello, Emanuela [VerfasserIn]

    Out-of-School Youth in Sub-Saharan Africa : A Policy Perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2015

    Erschienen in: Directions in Development--Human Development

  4. Arcia, Gustavo [VerfasserIn]; Macdonald, Kevin [VerfasserIn]; Patrinos, Harry [VerfasserIn]; Porta, Emilio [VerfasserIn]

    School Autonomy and Accountability in Context : Application of Benchmarking Indicators in Selected European Countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2010

  5. Marshall, Jeffrey H. [VerfasserIn]; Najjumba, Innocent Mulindwa [VerfasserIn]

    Improving Learning in Uganda, Volume II : Problematic Curriculum Areas and Teacher Effectiveness, Insights from National Assessments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2013

    Erschienen in: World Bank studies

  6. Arcia, Gustavo [VerfasserIn]; MacDonald, Kevin [VerfasserIn]; Patrinos, Harry Anthony [VerfasserIn]

    School Autonomy and Accountability in Thailand : A Systems Approach for Assessing Policy Intent and Implementation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank Group, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7012