Zum Inhalt springen

  1. World Bank

    An Impact Evaluation of Sri Lanka's Policies to Promote the Academic Performance of Primary School Students through School Improvement and Report Card Programs

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, 2011

    Erschienen in: South Asia human development sector ; report no. 35

  2. Akresh, Richard [VerfasserIn]; Kazianga, Harounan [VerfasserIn]; de Walque, Damien [VerfasserIn]

    Evidence from a Randomized Evaluation of the Household Welfare Impacts of Conditional and Unconditional Cash Transfers Given to Mothers or Fathers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7730

  3. Dayıoğlu, Meltem [VerfasserIn]; Koç, İsmet [VerfasserIn]; Kırdar, Murat G. [VerfasserIn]

    Does Longer Compulsory Education Equalize Schooling by Gender and Rural/Urban Residence?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7377

  4. Gresham, James [VerfasserIn]; Inoue, Keiko [VerfasserIn]; Taylor, Yesim Sayin [VerfasserIn]; di Gropello, Emanuela [VerfasserIn]

    Out-of-School Youth in Sub-Saharan Africa : A Policy Perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2015

    Erschienen in: Directions in Development--Human Development

  5. Lopez-Acevedo, Gladys [VerfasserIn]; Paqueo, Vicente [VerfasserIn]; Parandekar, Suhas [VerfasserIn]

    On the Use of Transparent Formulae to Allocate Federal Education Transfers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2003

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 3171

  6. Dutta, Puja Vasudeva [VerfasserIn]; Kham, Nang Mo [VerfasserIn]; Pyne, Hnin Hnin [VerfasserIn]; Sondergaard, Lars [VerfasserIn]; Stevens, James [VerfasserIn]; Thwin, Mar Mar [VerfasserIn]

    Closing the Gap : Expanding Access to Social Services

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Yangon, 2016