Zum Inhalt springen

  1. De Cosmo, Lucrezia Maria [VerfasserIn]; Piper, Luigi [VerfasserIn]; Di Vittorio, Arianna [VerfasserIn]

    The role of attitude toward chatbots and privacy concern on the relationship between attitude toward mobile advertising and behavioral intent to use chatbots

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Italian journal of marketing ; 2021(2021), 1/2 vom: Juni, Seite 83-102

  2. Saxena, Dr. Vikas; Gautam, Amardeep

    Can AI replace Human? A Study on Customer Perception and Attitude towards AI-Based Chatbot in Food Service

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology (IJRASET), 2022

    Erschienen in: International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology

  3. Gbollie, Elton Fayiah; Bantjes, Jason; Jarvis, Lucy; Swandevelder, Sonja; du Plessis, Jean; Shadwell, Richard; Davids, Charl; Gerber, Rone; Holland, Nuhaa; Hunt, Xanthe

    Intention to use digital mental health solutions: A cross-sectional survey of university students attitudes and perceptions toward online therapy, mental health apps, and chatbots

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2023

    Erschienen in: DIGITAL HEALTH