Zum Inhalt springen

  1. O'Donnell, Michael [VerfasserIn]; Evers, Ellen [VerfasserIn]

    The Influence of Spending Guilt on the Consumer Decision-Making Process

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: Georgetown McDonough School of Business Research Paper ; No. 3902079

  2. Lin, Ruoyun [VerfasserIn] ; Papies, Dominik [AkademischeR BetreuerIn]

    Envy on Social Network Sites : How Reading Friend's Posts Leads to (Benign) Envy and Influences Purchase Intentions

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2019

  3. Abeysekera, Indra [VerfasserIn]; Manalang, Leah [VerfasserIn]; David, Raul [VerfasserIn]; Guiao, Bethel Grace [VerfasserIn]

    Accounting for Environmental Awareness on Green Purchase Intention and Behaviour : Evidence from the Philippines

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

  4. Indiani, Ni Luh Putu [VerfasserIn]; Febriandari, Sagung Ningrat Shinta [VerfasserIn]

    Key antecedents of consumer purchasing behaviour in emerging online retail market

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1978370, Seite 1-17

  5. Febriyantoro, Mohamad Trio [VerfasserIn]; Mulyadi, Tirta [VerfasserIn]; Hendrayani, Eka [VerfasserIn]; Kadir, Rifadli D. [VerfasserIn]; Kraugusteeliana, Kraugusteeliana [VerfasserIn]; Farida Qoriani, Hersa [VerfasserIn]; Fageh, Achmad [VerfasserIn]

    The role of perception of digital celebrities on live stream shopping intention through social interaction in Indonesia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Cogent business & management ; 11(2024), 1, Artikel-ID 2336637, Seite 1-15

  6. Pratama, Abdul Aziz Nugraha [VerfasserIn]; Hamidi, M. Luthfi [VerfasserIn]; Cahyono, Edi [VerfasserIn]

    The effect of halal brand awareness on purchase intention in Indonesia : the mediating role of attitude

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 1, Artikel-ID 2168510, Seite 1-18

  7. Overgoor, Gijs [VerfasserIn]; Yildirim, Gokhan [VerfasserIn]; Bart, Yakov [VerfasserIn]; Pauwels, Koen [VerfasserIn]

    From Representation to Reception : Evaluating the Impact of Diversity in TV Advertising on Consumer Purchase Intention

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: Northeastern U. D’Amore-McKim School of Business Research Paper ; No. 4471248

  8. Cunningham, Nicole [VerfasserIn]

    The role of social group influences when intending to purchase premium alcohol

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 1, Artikel-ID 2174093, Seite 1-19

  9. Mejía-Delgado, Oscar [VerfasserIn]; Paredes, Mario R. [VerfasserIn]

    The role of trust in purchase intentions in collaborative consumption in emerging economies : a Colombian perspective

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Cogent business & management ; 10(2023), 3, Artikel-ID 2287789, Seite 1-16