Zum Inhalt springen

  1. Shahzad, Muhammad Faisal; Bilal, Muhammad; Xiao, Jin; Yousaf, Tahir

    Impact of smartphone brand experience on brand equity : With mediation effect of hedonic emotions, utilitarian emotions and brand personality : With mediation effect of hedonic emotions, utilitarian emotions and brand personality

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2019

    Erschienen in: Journal of Islamic Marketing

  2. Egharevba, Matthew Etinosa; Ukenna, Stephen Ikechukwu; Emmanuel, Igban; Tamara-Ebiola, Isabella Ebelike; Oke, Ugbenu; Gayus, Kasa Adamu

    Fashion Brand Involvement and Hedonic Consumption Antecedents in a Fast Expanding Market

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Scientific and Engineering Academy and Society (WSEAS), 2022

    Erschienen in: WSEAS TRANSACTIONS ON BUSINESS AND ECONOMICS