Zum Inhalt springen

  1. Alfonso, Mariana [VerfasserIn]; Calcagno, Juan Carlos [VerfasserIn]

    Minority enrollments at public universities of diverse selectivity levels under different admission regimes: The case of Texas

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank, Research Department, 2007

  2. Arenas, Andreu [VerfasserIn]; Calsamiglia, Caterina [VerfasserIn]

    Gender differences in high-stakes performance and college admission policies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, September 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 15550

  3. Arenas, Andreu [VerfasserIn]; Calsamiglia, Caterina [VerfasserIn]

    Gender differences in high-stakes performance and college admission policies - [Version December 2023]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Barcelona, Spain: Institut d’Economia de Barcelona, Facultat d’Economia i Empresa, Universitat de Barcelona, [2023]

    Erschienen in: IEB working paper ; 2023,13

  4. Kamis, Rais [VerfasserIn]; Pan, Jessica [VerfasserIn]; Seah, Kelvin [VerfasserIn]

    Do College Admissions Criteria Matter? Evidence from Discretionary vs. Grade-Based Admission Policies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15748

  5. Kamis, Rais [VerfasserIn]; Pan, Jessica [VerfasserIn]; Seah, Kelvin [VerfasserIn]

    Do college admissions criteria matter? : evidence from discretionary vs. grade-based admission policies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, November 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 15748

  6. King, Elizabeth [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]

    Intelligence, Personality, and Creativity : Unleashing the Power of Intelligence and Personality Traits to Build a Creative and Innovative Economy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

  7. Henard, Fabrice [VerfasserIn]; Jaramillo, Adriana [VerfasserIn]; Ruby, Alan [VerfasserIn]; Zaafrane, Hafedh [VerfasserIn]

    Internationalization of Higher Education in MENA : Policy Issues Associated with Skills Formation and Mobility

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2011

  8. Dawani, Zaina [VerfasserIn]; Obeidat, Osamha [VerfasserIn]

    Disseminating and Using Student Assessment Information in Jordan

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Systems Approach for Better Education Results (SABER) student assessment working paper ; no. 12