Zum Inhalt springen

  1. Cheng, Xusen [VerfasserIn]; Su, Xiaowei [VerfasserIn]; Yang, Bo [VerfasserIn]; Zarifis, Alex [VerfasserIn]; Mou, Jian [VerfasserIn]

    Understanding Users’ Negative Emotions and Continuous Usage Intention in Short Video Platforms

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

  2. Handayani, Putu Wuri [VerfasserIn]; Azzizah, Safa Fathya [VerfasserIn]; Annisa, Audrey [VerfasserIn]

    The impact of user emotions on intentions to continue using online food delivery applications : the influence of application quality attributes

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2133797, Seite 1-20

  3. Sui, Xuechao [VerfasserIn]; Geng, Xianhui [VerfasserIn]

    Continuous usage intention to e-transaction cards in wholesale markets of agriproducts : empirical evidence from China

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Future University in Egypt: Future Business Journal ; 7(2021), Artikel-ID 11, Seite 1-13

  4. Al-Hattami, Hamood Mohd [VerfasserIn]

    Determinants of intention to continue usage of online shopping under a pandemic : COVID-19

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1936368, Seite 1-16

  5. Huynh Thi Ngoc Ly [VerfasserIn]; Nguyen Vinh Khuong [VerfasserIn]; Tran Hung Son [VerfasserIn]

    Determinants affect mobile wallet continuous usage in Covid 19 pandemic : evidence from Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2041792, Seite 1-20

  6. Ashraf, Muhammad [VerfasserIn]; Ahmad, Jamil [VerfasserIn]; Hamyon, Asad Afzal [VerfasserIn]; Sheikh, Muhammad Ramzan [VerfasserIn]; Wareesa Sharif [VerfasserIn]

    Effects of post-adoption beliefs on customers’ online product recommendation continuous usage : an extended expectation-confirmation model

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1735693, Seite 1-17

  7. Ashraf, Muhammad [VerfasserIn]; Ahmad, Jamil [VerfasserIn]; Hamyon, Asad Afzal [VerfasserIn]; Sheikh, Muhammad Ramzan [VerfasserIn]; Wareesa Sharif [VerfasserIn]

    Effects of post-adoption beliefs on customers' online product recommendation continuous usage: An extended expectation-confirmation model

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2020

  8. Son, Jiyeon [VerfasserIn]

    인터넷뱅킹 이용 소비자가 경험하는 부정적 감정과 어려움 이후의 도움요청행동 및 지속사용의도 (Consumers' Continuous Usage Intentions of Internet Banking : Help-Seeking Behaviors as a Coping Strategy for Negative Emotions after Experiencing Difficulties)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2020]

    Erschienen in: Financial Planning Review ; Vol. 13, No. 2, 2020