Zum Inhalt springen

  1. Duflo, Esther [VerfasserIn]; Dupas, Pascaline [VerfasserIn]; Kremer, Michael [VerfasserIn]

    The impact of free secondary education : experimental evidence from Ghana

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cambridge, Massachusetts]: BREAD, the Bureau for Research and Economic Analysis of Development, June 8, 2021

    Erschienen in: Bureau for Research and Economic Analysis of Development: BREAD working paper ; 591

  2. Burland, Elizabeth [VerfasserIn]; Dynarski, Susan M. [VerfasserIn]; Michelmore, Katherine [VerfasserIn]; Owen, Stephanie [VerfasserIn]; Raghuraman, Shwetha [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    The Power of Certainty : Experimental Evidence on the Effective Design of Free Tuition Programs

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2022

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w29864

  3. Cull, Robert [VerfasserIn]; Gan, Li [VerfasserIn]; Gao, Nan [VerfasserIn]; Xu, Lixin Colin [VerfasserIn]

    Dual Credit Markets and Household Access to Finance : Evidence from a Representative Chinese Household Survey

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7454

  4. Baum, Donald [VerfasserIn]; Lewis, Laura [VerfasserIn]; Lusk-Stover, Oni [VerfasserIn]; Patrinos, Harry [VerfasserIn]

    What Matters Most for Engaging the Private Sector in Education : A Framework Paper

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

    Erschienen in: Systems Approach for Better Education Results (SABER) working paper ; no. 8

  5. André, Pierre [VerfasserIn]; Fox, Louise [VerfasserIn]; Nguyen, Vy [VerfasserIn]; Santibañez, Lucrecia [VerfasserIn]

    Education Reform in Mozambique : Lessons and Challenges

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2012

    Erschienen in: Directions in Development ; Human Development

  6. Jaramillo, Adriana [VerfasserIn]; Melonio, Thomas [VerfasserIn]

    Breaking Even or Breaking Through : Reaching Financial Sustainability while Providing High Quality Standards in Higher Education in the Middle East and North Africa

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2011

  7. Gresham, James [VerfasserIn]; Inoue, Keiko [VerfasserIn]; Taylor, Yesim Sayin [VerfasserIn]; di Gropello, Emanuela [VerfasserIn]

    Out-of-School Youth in Sub-Saharan Africa : A Policy Perspective

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2015

    Erschienen in: Directions in Development--Human Development

  8. Bhuwania, Pragya [VerfasserIn]; Huh, Kate [VerfasserIn]; Heymann, Jody [VerfasserIn]

    Impact of tuition-free education policy on child marriage and early childbearing : does secondary matter more?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Population and development review ; 49(2023), 1 vom: März, Seite 43-70