Zum Inhalt springen

  1. Arneton, Mélissa [VerfasserIn]; Courtinat [VerfasserIn]; Geay, Bertrand [VerfasserIn]; Bois, Corinne [VerfasserIn]

    Intérêts et limites des suivis de cohorte pour comprendre les situations de handicap de l’enfant

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Erschienen in: Spirale. Revue de recherches en éducation ; Vol. 57, n° 1, pp. 109-119

  2. Campbell, Tammy [VerfasserIn]

    Special Educational Needs and Disabilities within the English primary school system : what can disproportionalities by season of birth contribute to understanding processes behind attributions and (lack of) provisions?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Centre for Analysis of Social Exclusion, London School of Economics, [2021]

    Erschienen in: Centre for Analysis of Social Exclusion: CASE papers ; 223

  3. Arcia, Gustavo [VerfasserIn]; Macdonald, Kevin [VerfasserIn]; Patrinos, Harry [VerfasserIn]; Porta, Emilio [VerfasserIn]

    School Autonomy and Accountability in Context : Application of Benchmarking Indicators in Selected European Countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2010

  4. Cai, Jianhua [VerfasserIn]; Wu, Kin Bing [VerfasserIn]; Young, Mary Eming [VerfasserIn]

    Early Child Development in China : Breaking the Cycle of Poverty and Improving Future Competitiveness

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2012

    Erschienen in: Directions in Development ; Countries and Regions